niedziela, 28 lipca 2013

Kosmetyki do depilacji


Zanim napiszę recenzję jakiegokolwiek kosmetyku na blogu, testuję go parę razy. Czytam wszystko co jest na opakowaniu - sposób użycia, skład. Zastanawiam się nad konsystencją i nad tym jak pachnie. Potem analizuje czy działa, tak jak producent opisał. Tak samo było i tym razem. Nie jest to łatwe zadanie, ale ja z każdym testem wyrabiam się coraz bardziej.

Każdego lata powraca temat depilacji. Metody depilacji są przeróżne od tradycyjnego golenia maszynką, po depilację woskiem / pastą cukrową, aż po depilację laserową. Ja przede wszystkim wybieram metodą tradycyjną i depilator. Teraz miałam okazji wypróbować depilację kremami. Przyznam się, że kremów nie używałam od lat, zawsze odrzucał mnie ich zapach. 





No to do dzieła!

Joanna Sensual 
Krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini
Pojemność 100 g
Cena 7 PLN



Od producenta:

Dzięki nowej formule krem zapewnia jeszcze szybszą i skuteczniejszą depilację włosów z delikatnych partii ciała. Zawiera mleczko z awokado oraz ekstrakt rumianku, które działają łagodząco i nawilżająco:
  • zapewnia szybką i skuteczną depilację delikatnych partii ciała,
  • jest bezbolesny i wygodny w użyciu,
  • posiada przyjemny, świeży zapach,
  • dodatkowo w opakowaniu znajduje się saszetką z emulsją nawilżająco-łagodzącą,
  • pozostawia gładkie i aksamitne w dotyku ciało.
Sposób użycia:

Przy pomocy szpatułki rozprowadź równomiernie krem na powierzchni skóry, z której chcesz usunąć włosy. Pozostaw na 8-10 minut, w zależności od rodzaju owłosienia. Po podanym czasie usuń szpatułką krem wraz z włoskami. Dokładnie umyj skórę ciepłą wodą, osusz ją i wmasuj emulsję nawilżająco-łagodzacą.

Moja opinia

W opakowaniu znajduje się tubka kremu, łopatka, emulsja po depilacji. Zacznę od konsystencji kremu. Krem ma dość gęstą konsystencję, dzięki temu łatwo się aplikuje. Krem zastosowałam na okolice bikini i skórę rąk. W każdym z przypadków krem pozostawiłam na 10 minut. Krem nakładałam łopatka, którą była załączona do opakowania. Po minionym czasie usuwałam krem za pomocą łopatki. Pozbyłam się części włosków, a część została. Na rękach poszło zdecydowanie łatwiej. Nie wiem też, czy nie jest to wina łopatki, ponieważ to ona nie zbiera tych włosków. Mogłam bezboleśnie wyciągnąć włoski za pomocą pęsety. 

Po zastosowaniu kremu nie miałam żadnych podrażnień, skóra była gładka i miła w dotyku. Zastosowałam po depilacji emulsję, która zdaje się, że działa podobnie jak balsam po depilacji, ponieważ podobnie pachnie. Minusem jest to, że emulsja jest w saszetce, lepszym rozwiązaniem byłaby mała tubka, tak jak w przypadku oliwki do wosku.

Włoski zaczęły odrastać po ok. 4-7 dniach. Włoski są delikatniejsze. Dodam jeszcze, że zapach kremu nie jest przyjemny, ale to ze względu na składniki, które zawiera. Zapach jest zdecydowanie na minus. Szkoda tylko, że krem nie usuwa wszystkich włosków. 


Teraz czas na krem do depilacji nóg!


Joanna Sensual
Krem do depilacji nóg
Pojemność 100 g
Cena 7 PLN
Strona www http://www.joanna.pl/ 


Od producenta

Dzięki nowej formule krem zapewnia jeszcze szybszą i skuteczniejszą depilację nóg. Zawiera ekstrakty z miodowego melona oraz rumianku, które działają łagodząco i nawilżająco:
  • zapewnia szybką i skuteczną depilację nóg,
  • jest bezbolesny i wygodny w użyciu,
  • posiada przyjemny, świeży zapach,
  • dodatkowo w opakowaniu znajduje się saszetką z emulsją nawilżająco-łagodzącą,
  • po zabiegu skóra nóg jest gładka i przyjemna w dotyku.

Sposób użycia:

Przy pomocy szpatułki rozprowadź równomiernie krem na powierzchni skóry, z której chcesz usunąć włosy. Pozostaw na 6-8 minut, w zależności od rodzaju owłosienia. Po podanym czasie usuń szpatułką krem wraz z włoskami. Dokładnie umyj skórę ciepłą wodą, osusz ją i wmasuj emulsję nawilżająco-łagodzacą. 

Moja opinia


Nie ukrywam, że jestem bardzo przewrażliwiona na gładkość swoich nóg. Potrafię nawet golić nogi codziennie, żeby były ciągle gładkie. Chcę utrzymać skórę gładką jak najdłużej. Aplikowałam krem za pomocą szpatułki, która została dołączona do kremu. Na całe nogi zużyłam ok. 1/3 tubki, no może troszkę więcej. Krem trzymała dłużej niż 6-8 minut, bo 10 minut. Podobnie jak w przypadku kremu do depilacji okolic bikini, pach i rąk, krem nie usuną wszystkich włosków. Zauważyłam, że im dłuższe włoski tym krem lepiej je usuwa. Depilację poprawiałam zwykła golarką. Zapach, podobny jak do kremu do depilacji okolic bikini, pach i rąk. W zestawie, ta sama szpatułka i emulsja. 

Dodam jeszcze, że balsam pachnie podobnie jak emulsja dołączona do kremów do depilacji.


Skóra po aplikacji nie pozostaje podrażniona. Włoski odrastają dość szybko.


Joanna Sensual
Balsam łagodzący po depilacji
Pojemność 150 g
Cena 7 PLN


Od producenta:

 Balsam łagodzący został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z awokado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżajaco i kojąco oraz łagodzą podrażniania skóry. Wyciąg z egzotycznej rośliny larrea divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosów po depilacji. Po zastosowaniu balsamu skóra pozostaje jedwabiście gładka, elastyczna i miła w dotyku.

Sposób użycia:

Niewielką ilość balsamu rozprowadź równomiernie na skórze i pozostaw do wchłonięcia. Dla uzyskania lepszych rezultatów zaleca się regularne stosowanie, szczególnie po zabiegu depilacji. 

Moja opinia:

Zacznę od tego, że balsam pachnie nieziemsko, zapach ma u mnie 10/10. Konsystencja gęsta. Balsam szybko się wchłania i pozostawia skórę gładką. Koi podrażnioną skórę po depilacji. Nie wywołuje szczypania. Dodatkowo, skóra się nie klei. Stosuję go dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Ciężko mi potwierdzić to, czy rzeczywiście opóźnia proces odrastania włosków. W mojej opinii tak, ponieważ golę nogi dość często i dzięki temu, że stosuję krem dwa razy dziennie zyskuje jeden dodatkowy dzień.

 Nie wiem czy pokusiłabym się o kupno kremów, ze względu na skuteczność i zapach, a także fakt, że depilacja kremami troszkę to czasu zajmuje, ale balsam z chęcią kupie po wykorzystaniu tubki do końca. 


Share:  

1 komentarz:

  1. Ja używałam jedynie kremu do depilacji nóg i byłam średnio zadowolona, gdyż nie usunął on wszystkich włosków.. Te, które usunął nie odrastały zbyt szybko, no ale jednak musiałam poprawiać depilację maszynką do golenia, co trochę mija się z celem.. Jednak wolę przemęczyć się depilatorem:P

    Zapraszam na: http://damskomeskipunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)