poniedziałek, 10 czerwca 2013

Z wizytą u Magdy Gessler


Z wizytą u Magdy Gessler, tak jak w tytule. Jadąc do Warszawy miałam już z góry ustalone miejsca, które chciałam odwiedzić i zrobiłam to bez względu na moje zmęczenie po całym dniu chodzenia ;-). O bistrze Magdy Gessler dowiedziałam się z radia Chilli Zet, którego słucham namiętnie w pracy.

Restauracja Słony
ul. Piękna 11 (wejście od ul. Kruczej)
00-549 Warszawa

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej restauracji Słony i zobaczenia jak wygląda wystrój i menu lub do przejrzenia posta do końca.





Specjalnością Słonego są tzw. sznytki, są to małe kromki chleba, podawane z pastą i innymi dodatkami. Nie wiem czemu, ale zupełnie umknęło mi zamówienie i skosztowanie sznytek. Sznytki można zobaczyć wchodząc do restauracji, są poukładane w gablocie. Wyglądają apetycznie. 

Słony bierze udział w programie Menu Bez Glutenu realizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i Na Diecie Bezglutenowej. W menu Słonego dania bezglutenowe są zaznaczone symbolem "GF". Co, wydaje mi się fajnym rozwiązaniem, ponieważ coraz więcej ludzi jada żywność bezglutenową.

W Słonym je się na szybko, rozmawiając, popijając i na stojąco...?

Wystrój jest bardzo ciekawy i przytulny. Wszystko to chyba przez ten pomarańcz, który rozgrzewa :-). Na ścianach możemy zobaczyć tapetę z napisem Słony, serwetki również z napisem Słony. Ciekawym rozwiązaniem są lampy...a dlaczego? - Sami zobaczcie!

 







Teraz czas na jedzenie!


Ceny dań wahają się od 8 PLN do 38 PLN.

Pokusiłam się o zamówienie kremu z pomidorów. Cena 10 PLN.


Krem był pikantny, troszkę pieprzny, ale przepyszny! Zdecydowanie wolę takie wydanie kremu z pomidorów niż słodkie i delikatne. Mogę dać dla tej zupy 9/10!

Pieczony ziemniak ze śmietaną. Cena 8 PLN.


Nie spodziewałam się, że dostane jednego ziemniaka, a jednak :-). Ziemniak mi smakował. Był syty, ze względu na śmietanę. Dostaje u mnie 6/10, w końcu to tylko ziemniak ;-)!

Placki ziemniaczane z gulaszem. Cena 25 PLN.



Placki ziemniaczane były świeże, wydaje mi się, że były przyrządzane przed podaniem. Gulasz był troszkę taki pomidorowy z mięskiem i kiełbaską. Niestety można było natrafić na chrząstki :/. Ocena 7/10. 

Odwiedzałam różne miejsce i muszę przyznać, że obsługa na najwyższym poziomie. Kelner przemiły. Najpierw podawana jest pierwsze danie, po chwili drugie. Je się jednocześnie z drugą osobą. Napoje nalewane przy kliencie.

Ogólna ocena:

Wystrój: 8/10
Obsługa: 9/10
Ceny: 4/10 (10 to wysokie)
Kuchnia: 7,3/10
Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)