sobota, 1 czerwca 2013

Jak spakować kosmetyki na krótki wyjazd....


Witajcie! Przede mną 2-3 dniowy wyjazd i jak zwykle pojawia się problem dotyczący spakowania kosmetyczki, ale mam na to własne sposoby.

W ciągu roku odkładam próbki produktów, które trafiają do mnie dzięki zakupom pełnowartościowych produktów lub z gazet. Na wyjazd są jak znalazł. Poniżej saszetki szamponu, odżywki i płynu do higieny intymnej. 


Innym rozwiązaniem jest kupienie mini kosmetyków, przy czym te rozwiązanie wydaje mi się mało opłacane, ponieważ mini kosmetyki są dość drogie.



Możemy kupić w wersji mini zarówno kosmetyki do pielęgnacji, jak i kolorowe kosmetyki. Ja swoje kupiłam w Rossmanie, H&M i Inglocie. Dodatkowo na wyjazd zabieram ze sobą GLOV on-the-go, który idealnie się sprawdzi, bo nie zajmuje dużo miejsca, dzięki niemu nie potrzebuję mleczka do demakijażu i wacików.



Możemy też kupić mini pudełka, do których przełożymy / przelejemy nasze kosmetyki.


Takie pudełeczko z dozownikiem możemy kupić w Rossmanie za 1,99 PLN.


Mniejsze pudełeczka możemy kupić w Rossmanie za 1,29 PLN lub wykorzystać te po próbkach z drogerii. 







Dzięki powyższym sposobom, nasza kosmetyczka nie waży zbyt dużo, a w torbie mamy duuużo miejsca!

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)