wtorek, 4 czerwca 2013

Hendifly takes Warsaw


Witajcie!

Ostatni weekend spędziłam w Warszawie i z wizyty na wizytę jestem tym miastem oczarowana coraz bardziej. W Warszawie odwiedziłam sporo cudnych miejsc. Podzielę się z Wami swoimi wrażeniami, ale spokojnie nie wszystkimi, tylko tymi co pasują tematycznie do bloga np. ocenię restaurację Magdy Gessler czy też zdradzę gdzie zjeść przepyszne burgery.

Do Warszawy sprowadził mnie koncert Lany del Rey, który nie mógł mnie ominąć! Oczywiście było cudownie i chętnie przeżyłabym go jeszcze raz! Odczuwam niedosyt!


Jeśli jesteście ciekawi jak wypadł koncert, możecie zobaczyć filmiki na moim kanale na Youtubę, które wrzucam sukcesywnie :-).


A teraz czas na parę zdjęć :-)

















Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)