wtorek, 18 czerwca 2013

GLOV Hydro Demaquillage od PHENICOPTERE

NADCHODZI REWOLUCJA W DEMAKIJAŻU!

Przychodzę do Was z akcesoriami tekstylnymi do demakijażu firmy PHENICOPTERE. Jak pierwszy raz usłyszałam o GLOV Hydro Demaquillage byłam dość sceptycznie nastawiona do tego produktu, ponieważ nie mogłam sobie wyobrazić jak zwykła ściereczka może zmyć makijaż....

GLOV Hydro Demaquillage to ściereczka / ręczniczek przeznaczony do demakijażu i oczyszczania twarzy. Sekretem działania GLOV jest kompozycja poliamidu i poliestru uformowanych przy wykorzystaniu nanotechnologii. Włókna, które zawiera ściereczka są 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa i w przekroju kształtem przypominają rozgwiazdę. 
Po namoczeniu wodą GLOV, przyciąganie elektrostatyczne powoduje zbieranie się zanieczyszczeń w rowkach i na powierzchni włókien. 


GLOV jest dostępny w dwóch wariantach - comfort i on-the-go.



Od producenta

GLOV comfort to duża rękawica z systemem 4 rogów, dzięki którym zmyjesz nawet mocny, profesjonalny makijaż. GLOV comfort można wykorzystać jako ciepły kompres, by otworzyć pory przed zrobieniem maseczki.
Cena 49,90 PLN


Od producenta 

GLOV on-the-go - niewielka rękawiczka idealna do torebki czy bagażu podręcznego, pozwala na szybkie poprawienie makijażu w ciągu dnia i odświeżenie skóry w podróży.

 Cena 39,90 PLN

Sposób użycia:

W zależności od upodobań namocz GLOV ciepłą lub zimną wodą i następnie zmyj makijaż. Po czyszczeniu skóry, rękawice należy przeprać używając zwykłego mydła antybakteryjnego, np. firmy Biały Jeleń. Mydło Biały Jeleń jest jak najbardziej odpowiednie, ze względu, że nie zawiera gliceryny i innych zmiękczaczy, które oblepiają włókna, przez co je obciążają i utrudniają demakijaż. GLOV należy prać ręcznie w temperaturze 60 stopni. Rękawicę odkładamy do wyschnięcia, po czym jest gotowa do ponownego użycia. 

Rękawice nie są nasączone żadnymi środkami chemicznymi, przez co nadają się do pielęgnacji do każdego typu skóry - także szczególnie wrażliwej czy atopowej. 

Włókna usuwają z powierzchni skóry nawet głębokie zanieczyszczenia, zachowując jednoczesny poziom bariery hydro-lipidowej. 

Zanim przejdziemy do mojej opinii, przygotowałam dla niedowiarków filmik, w którym prezentuje jak działa, i jak zmywa GLOV w wersji comfort makijaż.

Zrobiłam dość mocny makijaż, na skórę nałożyłam maseczkę koktajlową firmy DAX Cosmetics, jako moją bazę pod makijaż. Następnie aplikowałam wszystkie produkty przedstawione poniżej. 








TEST GLOV, zobaczmy czy rękawica zmyła mój makijaż.

 
 
Moja opinia

Mam skórę wrażliwą i często zdarza mi się, że dostaję uczulenie od nowego produktu.GLOV mnie nie uczulił.

GLOV jest dość gruby, nawet mi się wydaje, że grubszy od dobrej jakości ręcznika. W dotyku jest miły, ale zarazem czuć opór przy gładzeniu rękawicy. Po pierwszym użyciu skóra delikatnie mnie piekła, jak nałożyłam krem do twarzy, ale to było jednorazowe. Teraz używam GLOV regularnie i nic się ze skórą nie dzieje. GLOV moczę w ciepłej, a nawet gorącej wodzie. Rękawica zmywa makijaż dokładnie, co zresztą widać na filmiku i na zdjęciu poniżej. Po użyciu GLOV czuję orzeźwienie i skóra wydaje się być gładsza, czuć to szczególnie w okolicach oczu. 


Rękawicę się dość łatwo myje, miałam trudności przy wypraniu GLOV po demakijażu szminki. Prod0ukt schnie dość długo, co uważam za minus. Fajnie byłoby, gdyby razem z GLOV były sprzedawane jakieś pojemniczki, w których można przechowywać rękawice, szczególnie dla GLOV on-the-go. Będąc na dwudniowym wyjeździe zabrałam ze sobą GLOV on-the-go. Po wieczornym użyciu rano rękawica była jeszcze mokra, spakowałam ją do woreczka i następnie do kosmetyczki. 

Fajne jest rozwiązanie, że GLOV jest w dwóch wersjach - mniejszej i większej. Cena może wydawać się dość wysoka, przy czym rękawica starczy nam na dłużej niż mleczko do demakijażu. Zaoszczędzamy nie tylko na produktach do demakijaży, ale także na płatkach do twarzy. 

Jeszcze dowiem się, jaki jest okres przydatności rękawicy i wtedy uzupełnię posta o te informację.

Mówię szczerze, jest to innowacja w dziedzinie demakijażu i chętnie będę kontynuowała stosowanie GLOV. 

Dodam jeszcze, że produkty są bardzo ładnie zapakowane. Po rozpakowaniu produktów, wewnątrz jest kod promocyjny do sklepu online.

Produkty firmy PHENICOPTERE możemy kupić w Sklepie Internetowym 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o akcesoriach tekstylnych do demakijażu zachęcam do obejrzenia filmiku poniżej. 
 

Jednocześnie gratuluję właścicielkom filmy PHENICOPTERE pomysłu i życzę dalszych sukcesów.

Share:  

3 komentarze:

  1. Dla wszystkich jeszcze nie zdecydowanych mamy kod promocyjny dedykowany czytelniczkom bloga HENFIFLY :) Po wpisaniu kodu "LOVHENDIFLY" na www.glov.co znizka 20% do 28.06.2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla wszystkich jeszcze nie zdecydowanych mamy kod promocyjny dedykowany czytelniczkom bloga HENFIFLY :) Po wpisaniu kodu "LOVHENDIFLY" na www.glov.co znizka 20% do 28.06.2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takiej rękawicy,ciekawy produkt i miło było zobaczyć test na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)