czwartek, 16 maja 2013

SOS dla STÓP!


Na dworze co raz cieplej i my zrzucamy z siebie co raz więcej. Nie tylko ubieramy lżejsze ubrania, ale też odkrywamy stopy. To już ostatni gwizdek na to, żeby zająć się swoimi stopami, bo przez najbliższe trzy miesiące będziemy chodzić w sandałkach, klapkach i na boso!

Nie ma nic gorszego niż piękne sandałki na stopie i do tego popękane pięty...Takim widokom mówimy NIE!

Staram się dbać o swoje stopy. Chodzę w szpilkach bardzo często, może dla niektórych nawet aż za często, ale na to nic nie poradzę - uwielbiam to! Przy czym robię to rozsądnie, w upały zamiast szpilek wybieram koturny, ale nie za wysokie czy też sandały. Nie chcę zbyt forsować nóg. W codziennej pielęgnacji pomaga mi Zwiększający Krem do Stóp na Pękające Pięty z serii Extra SOFT firmy Eveline Cosmetics. 


Z serii Extra SOFT możemy wybrać balsam, krem do rąk i krem do pielęgnacji stóp.

Od producenta

Miękka, aksamitnie gładka i zregenerowana skóra stóp
Krem na pękające pięty 15% UREA - Efekt w 7 dni

Innowacyjna formuła kremu bogata w wyselekcjonowane składniki aktywne w ciągu 7 dni likwiduje wysuszoną i popękaną skórę, bolesne zrogowacenia oraz uszkodzenia powstające na stopach i piętach.


15% UREA (mocznik) perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku. Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry. Olej z kiełków pszenicy nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Nadaje skórze gładkość i miękkość. Kompleks witamin (A, E, F) pobudza proces odnowy i regeneracji skóry. Wyciąg z rumianku łagodzi podrażnienia, zmiękcza i odświeża. Kamfora usprawnia mikrocyrkulację krwi, mentol zapewnia błyskawiczne uczucie lekkości, odświeżenia i odprężenia. Formuła preparatu poprawia strukturę naskórka i zapobiega powstawaniu nowych zgrubień oraz pęknięć. Skóra stóp staje się miękka, elastyczna, aksamitnie gładka i zregenerowana.

Składniki aktywne: 15% UREA (mocznik), betaina, olej z kiełków pszenicy, kompleks witamin (A, E, F), wyciąg z rumianku, kamfora, mentol.

Stosowanie: nakładać krem na czyste i suche stopy, dokładnie wmasowując. Po 2 tygodniach kuracji w celu utrzymania skóry pięt w dobrej kondycji zaleca się stosowanie krem regularnie raz dziennie. Nie stosować na otwarte rany i zainfekowaną skórę stóp.  Po aplikacji umyj ręce. 

Pojemność: 100 ml

Cena: 6-8 PLN

Moja opinia 

Krem znajduje się w 100 ml tubce. Zacznę od tego, że produkt nie był testowany na zwierzętach. Samo opakowanie jest wytworzone z tworzywa LDPE.
Zaznaczam, że krem stosuję w celu codziennej pielęgnacji. Mam problem, z tym, że skóra stóp jest bardzo sucha. Dawniej dochodziło do takich sytuacji, że jak nie posmarowałam stóp przed snem to nie mogłam zasnąć, bo były tak suche. Nie mam popękanych pięt ani zrogowaciałego naskórka.

Krem pachnie bardzo delikatnie, czuć nutkę mentolu. Zapach naprawdę jest bardzo przyjemny. Konsystencja kremu dość gęsta. Początkowo krem stosowałam dwa razy dziennie, potem tylko raz dziennie i to zupełnie wystarczy, żeby nawilżyć moją skórę stóp. 

Krem łatwo się wchłania, skóra stóp jest nawilżona i gładka w dotyku. Po posmarowaniu odczuwam odprężenie i moje stopy odpoczywają. Jestem zadowolona z kremu. Dodam jeszcze, że krem jest bardzo wydajny stosuję go od miesiąca i została mi jeszcze połowa tubki. 

Pokusiłabym się o kupno jeszcze jednego opakowania, tym bardziej że krem jest w przystępnej cenie. Dodam, że to nie jest tylko moja opinia, ale też moich bliskich.

 

 

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)