wtorek, 28 maja 2013

Hendifly testuje - Joanna


Witajcie! Dzisiejszy post jest poświęcony włosom i ich pielęgnacji. Zajmiemy się kosmetykom firmy Joanna, a właściwie serii kosmetyków ARGAN OIL


Strasznie przywiązuje się do kosmetyków, a zwłaszcza do tych do pielęgnacji włosów i rzadko je zmieniam. Do moich ulubiony kosmetyków należą między innymi szampony i odżywki Gliss Kur firmy Schwarzkopf, L'Oreal seria Elseve, oraz ostatnio Dove. 

Miałam okazję przez ostatnie trzy tygodnie przetestować szampon i odżywki z olejkiem arganowym firmy Joanna. Jeśli jesteście ciekawi, zachęcam do czytania!


Szampon ARGAN OIL
Firmy Joanna


Od producenta
Pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów już w trakcie mycia. Doskonale wygładza włókna włosów, przywracając zmysłowy połysk i dodając im miękkości i witalności. Dzięki niemu Twoje włosy zyskają:
  • delikatną czystość,
  • odżywienie i wzmocnienie 
  • zmysłowy połysk,
  • regenerację zniszczonych partii
  • ochronę przed puszeniem się
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach szamponu sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Szampon zawiera olejek arganowy zwany również płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy.

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadź na wilgotnych włosach, delikatnie wmasuj do uzyskania piany, a następnie obficie spłucz. W razie powtórz czynność.

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 7 PLN 

Moja Opinia

Szampon jest przeznaczony do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji, czyli dedykowany do moich włosów :-). Olej arganowy, który jest jednym ze składników szamponu uzyskiwany jest z uprawy ekologicznych i posiada certyfikat Ecocert. Dodam jeszcze, że butelka, w której znajduje się szampon nadaje się do recyklingu. 

Szampon pachnie przepięknie, nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z toffi. Konsystencja szamponu jest dość rzadka, do tej pory wybierałam gęściejsze szampony. W związku z czym trzeba nałożyć trochę więcej szamponu, żeby pienił się bardziej.  Konsystencję szamponu możecie zobaczyć poniżej.


Mimo rzadkiej konsystencji wydaje mi się, że szampon jest wydajny. Myję włosy dwa razy w tygodniu, używam go od trzech tygodni i zostało mi jeszcze ok. pół butelki. 
Moim zdaniem szampon fajnie sobie radzi z poplątanymi włosami, co sprawdziłam na własnej skórze. Przed myciem włosów celowo ich nie rozczesałam, a miałam dość sporą ilość lakieru. Po umyciu szamponem Joanna rozczesałam włosy bez problemu. Szampon, choć myślę, że to też zasługa odżywek sprawia, że włosy się błyszczą. Chętnie i to z czystym sumieniem sięgnę po kolejną butelkę, tym bardziej, że cena jest naprawdę atrakcyjna. 

Odżywka ARGAN OIL
Firmy Joanna


Od producenta

Regeneruje zniszczone i przesuszone włosy, a także rozdwajające się końcówki. Po jej użyciu włosy stają się jedwabiście miękkie, nabierają niesamowitego blasku, są lepiej odżywione i  przestają się puszyć. Dzięki niej Twoje włosy zyskają:
  • odżywienie i wzmocnienie,
  • łatwość rozczesywania ,
  • zmysłowy połysk,
  • regenerację zniszczonych partii,
  • ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.
 Sposób użycia: Niewielką ilość odzywki nanieść na umyte, osuszone ręcznikiem włosy i delikatnie wmasuj. Po kilku minutach spłucz. 

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 6 PLN

Moja opinia:

Odżywka zawiera również olejek arganowy, który pochodzi z ekologicznych upraw. Butelka, w której znajduje się odżywka nadaje się do recyklingu. 

Odżywka jest w tej samej nucie zapachowej co szampon. W przeciwieństwie do szamponu jest bardzo gęsta. 


Nie wszyscy producenci odżywek do włosów, tak jak Joanna piszą, że odżywkę powinno się nakładać na osuszone włosy, co uważam, że jest fajne. Ja sama przez wiele lat nakładałam odżywki bezpośrednio po umyciu. Odżywkę wmasowywałam w wilgotne włosy i spłukiwałam po ok. 5 minutach. 


Spłukując włosy czułam, że są bardziej miękkie i pięknie pachną. Dodam jeszcze, że używam odżywki od trzech tygodni, przy czym nie przy każdym myciu ją nakładałam i zostało mi więcej niż połowa opakowania.

Jedwabisty Eliksir ARGAN OIL
Firmy Joanna


Od producenta

 Opracowany zarówno do intensywnej regeneracji całych włosów jak i końcówek. Już niewielka ilość eliksiru doskonale zregeneruje i wygładzi nawet najbardziej zniszczone i przesuszone włókna włosów przywracając im niesamowity połysk, gładkość oraz miękkość. Eliksir jest także idealny do okiełznania puszących się kosmyków oraz odżywienia zniszczonych końcówek.Dzięki niemu Twoje włosy zyskają:
  • zmysłowy połysk,
  • aksamitną gładkość,
  • zdrowy, piękny wygląd,
  • jedwabistą miękkość,
  • ochronę przed puszeniem się.
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach eliksiru sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Sposób użycia: Niewielką ilość eliksiru nanieść na wilgotne lub suche włosy i pozostaw bez spłukiwania. 

Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 16 PLN

Moja opinia

Przyznaję, że pokochałam ten olejek od razu! Eliksir znajduje się w szklanej buteleczce z pompką, która nadaje się do recyklingu. Jedynym minusem opakowania jest to, że ciężko przeczytać etykietę, bo nie dość, że literki są małej wielkości to jeszcze są słabo widoczne. 

Eliksir pachnie zdecydowanie delikatniej niż szampon i odżywka do włosów. Ma tłustą, oleistą konsystencję. Jest bardzo wydajny, nakładałam na włosy niewielką ilość. 






Eliksir można nakładać zarówno na mokre, jak i suche włosy. Wydaje mi się, że lepiej sprawdza się nałożony na wilgotne włosy. Po nałożeniu na suche włosy szybciej się przetłuszczają. Początkowo użyłam trzech kosmetyków na raz, przez co musiałam umyć włosy o jeden dzień wcześniej. Jednak z czasem, włosy jakby się przyzwyczaiły do tej ilości kosmetyków.

Eliksir jest bardzo wydajny, zużyłam dosłownie minimalną ilość i starczy mi jeszcze na długi czas! Stosuję go dodatkowo, jako ochronę przez wysoką temperaturą.

Reasumując kosmetyki Joanna sprawdziły się. Myślę, że będę używać je jeszcze nie raz. Ponadto, kupując kosmetyki Joanna wspierasz polskie produkty!

Z tej serii można jeszcze wypróbować:

Maseczka ARGAN OIL "bomba"

Dwufazowa odżywka ARGAN OIL

Rozważam kupno tych dwóch kosmetyków, bo o włosy trzeba dbać!

Więcej na temat kosmetyków firmy Joanna możecie znaleźć na stronie internetowej lub na fanpage'u Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

Kosmetyki można nabyć w drogeriach i innych sklepach z kosmetykami, albo w sklepie internetowym Joanna.


Share:  

2 komentarze:

  1. Suuuper jest na nowa seria z joanny *.*
    Bardzo interesujący ten post i przydatny !
    p.s Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie ten sam kosmetyk i jestem bardzo zadowolona - polecam i serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)