niedziela, 26 maja 2013

Hendifly reads Magazines - May part 2 / June part 1


Witajcie! Dosyć długo zabierałam się za przegląd magazynów, ale w końcu już jest! 

Pierwszy raz kupiłam magazyn Shape, pokusiłam się ze względu na pytę Ewy Chodakowskiej i nie żałuję!


Magazyn Shape podoba mi się, można w nim poczytać o diecie, kuchni, urodzie i różnych ćwiczeniach. Poniżej najciekawsze moim zdaniem artykuły :-)


Oczywiście królową maja i czerwca jest Beyonce, która po wczorajszym koncercie jeszcze długo królową pozostanie. Gwiazda zdradza w Shape jak udało się jej zgubić 26 kilogramów po ciąży. Przede wszystkim dieta, dieta i ćwiczenia!


Sport też się rządzi swoimi prawami modowymi. Dość dużo tego jest i nie wiadomo na coś się zdecydować. Trzeba pamiętać, że nie należy uzależniać uprawiania sportu od tego co ma się na sobie. Ja tam wyciągam stary t-shirt i krótkie spodenki - w tym też ćwiczyć można!


Czy można się snobować na kulinarną prostotę? Nie uważam, że wybór wysokiej jakości produktów czy też wypiekanie chleba w domowym zaciszu jest snobistyczne ;-). W tym roku tzn. sezonie planuję przygotować domowe  konfitury, które będą mi osładzać długie jesienne czy zimowe wieczory ;-). 


Co się dzieje z kobietą po zgubieniu kilogramów? O tym czy bycie szczuplejszą jest łatwiej i czy zawsze sobie trzeba wyznaczać cel chudnięcia.


Zaskakujące fakty, z badań portalu Prekursorki.pl wynika, że tylko 3% Polek całkowicie akceptuje swój wygląd. Ponadto, raport Dove "Prawdziwe piękno. Redefinicja" ukazuje, że 4% kobiet na świecie mówi o sobie "jestem piękna", a ponad 40% wypowiadając to zdanie nie czuje się komfortowo. Ja zaliczam się zdecydowanie do tych 3% i 4%, uważam, że trzeba zaakceptować sobie takim, jakim się jest i po prostu pokochać siebie. Oczywiście, jestem świadoma swoich wad, ale to nie powód, żebym nie mogła powiedzieć "jestem piękną kobietą".


O kosmetykach i to niebanalnych! Najbardziej zaciekawił mnie Mister Radiant Visage rozświetlający żel do twarz firmy Givenchy, tylko cena odstrasza, bo 155 PLN. 


Skóra od a do z, czyli o zabiegach  i kosmetykach, które zagwarantują jej młodość i piękno!

Recykluj albo GIŃ - bardzo fajny artykuł. Dzięki niemu, możemy poznać sposoby jak na codzień możemy dbać o ekologię. 


Mały test, o tym jaki rodzaj jogi jest dla Ciebie. Mi wyszło Iyengar - rodzaj jogi, który można dostosować do swojej sprawności fizycznej, kto wie...teraz fitness, kiedyś może joga...

Crossfit, o którym ostatnio było głośnio. Możecie pooglądać masę filmików na youtube - co podnosić i jak podnosić, albo sięgnąć po Shape. 



Trening z rollerem, który naprawdę napawa do ćwiczeń (:. 


Najnowsza metoda odchudzania - dieta 5:2 albo "The fast diet". Jest to dieta głodówkowa, przez dwa dni w tygodniu trzeba powstrzymać się od jedzenia i dzięki temu w każdy postny dzień, ponoć straci się 0,5 kg łącznie z wodą. 


Lunch box w pracy, ja cały czas nad tym pracuję, żeby zabierać do pracy posiłki przyrządzone przez siebie. Wychodzi to co raz lepiej, wymaga ode mnie planowania i trochę czasu na przyrządzenie jedzonka. Osoby, które przynoszą własne lunch boxy do pracy ważą średnio o 2,5 kg mniej niż te, które jadają w restauracjach. 


Po przeczytaniu tego artykułu od razu sięgnęłam po centymetr, żeby wyliczyć swoje waist to hip ratio (WHR) - wskaźnik, który mówi o tym, czy jest się zdrowo szczupłym czy może wręcz przeciwnie. Żeby wyliczyć swoje WHR trzeba podzielić obwód talii przez obwód bioder. Jeśli wynosi on poniżej 0,8 wszystko jest w porządku. Jeśli współczynnik jest powyżej normy warto przejść się i zrobić podstawowe badania.


Któż inny miał się znaleźć na okładce czerwcowego Cosmo jak nie Beyonce! W środku magazynu możemy przeczytać o Beyonce i o krótkim wywiadzie, który jest przepełniony...śmiechem ;-).



Co jest teraz trendy? Odell-Mania, kosmetyki firmy Elf, restauracje gwiazd, pierścionki, tworzące kompozycje i książki gwiazd. 

W Cosmo, jak w każdym numerze nie zabrakło tematów damsko-męskich...czyli:

101 faktów z ich życia


Chłopaki też płaczą... Historię mężczyzn, którzy uronili łzy. Historię są naprawdę wzruszające...i takie prawdziwe.


Jak dbać o miłość... Bardzo fajny artykuł...Dbanie o miłość to nie tylko kompromis, ale czasem rezygnacja z marudzenia i wybrzydzania. Od jakiegoś czasu na fajsie krąży zdjęcie staruszków trzymających się za ręce. Podpis: "Kiedy spytano ich, jak wytrzymali ze sobą 50 lat, odpowiedzieli: Bo widzi pan urodziliśmy się w czasach, kiedy jak coś się psuło to się naprawiało, a nie wyrzucało do kosza". Zdjęcia co prawda nie widziałam, ale wypowiedź strasznie mnie wzruszyła. Niestety żyjemy w takich czasach, co wszystko jest na chwile, staje się płytkie, a my idziemy na łatwiznę. 


Czy zmieniasz się w związku? Jeśli tak to musisz liczyć się z tym, że jeśli się on zakończy poczujesz się samotnie i nie będziesz wiedzieć kim jesteś. Ja jestem takiego zdania, że w związku trzeba być sobą, robić to co się lubi, a jeśli nie lubi się tego, co partner trzeba to uszanować! Niektóry rzeczy robi się razem, a inne osobno.


Instrukcja obsługi jego eks, czyli jak reagować, co powiedzieć i co zrobić jak eks jest w pobliżu.


Zerwij ze złymi nałogami w pracy. Między innymi nie lajkuj na fejsie, nie spóźniaj się i nie....


W Cosmopolitan również możemy zapoznać się z dietą 5:2


Guru fitness czyli Ewa Chodakowska zdradza kolejne ćwiczenia, które zadbają o nasze ciało, w tym przypadku między innymi nogi. 


Cosmopolitan bierze udział w akcji Opalaj się bezpiecznie, więcej o akcji w Cosmo.



Jak nosić szorty pokazuje nam prześliczna Kendall Jenner. Poniżej przykładowe stylizacje. 




Jeśli ktoś z Was czuje niedosyt kolekcji Rihanny dla River Island, to mam dobrą wiadomość, kolejne letnia odsłona kolekcji już w sklepach od 25 maja.


Szpilki z szybką, noszą je gwiazdy, a czy Wam się podobają?


W czerwcowym magazynie Cosmo możecie poznać listę kosmetyków, które zostały wybrane jako Najlepsze Kosmetyki roku 2012.


Mieliśmy już pękające, magnetyczne i zmieniające kolor paznokcie, a teraz czas na jajeczny manikiur. Możemy wykonać go samodzielnie lub zamówić specjalny lakier. 


Kolejna część czerwcowego przeglądu pracy już niebawem!

Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)