czwartek, 18 kwietnia 2013

,

Kosmetyczne zapowiedzi...


Nie ma nic bardziej przyjemniejszego niż powrót do domu z kurtką pod pachą ;). Jest słońce i jest moc...Rano jadąc do pracy spotykam ludzi ubranych przeróżnie. Niektórzy jeszcze w kurtkach zimowych, inni w krótkich spodenkach. Cudnie! Ulice stały się bardziej kolorowe, kwietniki zapełniły się kwiatami.

Hm..aż się rozmarzyłam....Temat posta jak w nagłówku - czyli o kosmetykach, które testuje. Zapewne niedługo pojawi się ich recenzja. 


Już od tygodnia testuję kosmetyki firmy Eveline.


Eveline Slim Extreme 4D Profesaional - Wyszczuplający Krem-Serum. Jest to kuracja przeciwko rozstępom i cellulitowi. Krem wmasowuje dwa razy dziennie w miejsca, gdzie mam cellulit. Efekt ma być widoczny po około 3-4 tygodniach stosowania. Recenzja pojawi się za jakieś 2 - 3 tygodnie.


Eveline zmiękczający krem do stóp na pękające pięty. Krem ma za zadnie regenerować szorstką skórę pięt i zrogowacenia naskórka. Efekt w 7 dni. Po 2 tygodniowej kuracji w celu utrzymania skóry pięt w dobrej kondycji należy stosować krem raz dziennie dla utrzymania efektów. Recenzja pojawi się za 2 tygodnie.


Eveline Fresh & Soft Nourishing Moisturizing Cream. Odżywczy krem nawilżający na dzień i na noc. Intensywnie nawilża, głęboko odżywia i rozświetla. Kremu na razie używam od dwóch dni. Recenzja pojawi się za 3 tygodnie.


Eveline bio Hyaluron4D. Gruboziarnisty peeling do twarz 3 w 1, który odblokowuje i oczyszcza pory, wygładza i aktywnie nawilża oraz redukuje niedoskonałości. Peeling można stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Recenzja pojawi się w ciągu 2 tygodni.

Póki co, to tyle jeśli chodzi o nowości kosmetyczne ;-). 


Share:  

4 komentarze:

  1. też dostałam paczuszkę z kosmetykami do testowania od Eveline :) ale mam inne produkty niż Ty. Przyjemnych i owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam wszystkie kosmetyki Eveline z serii wyszczuplającej. Przetestowałam na sobie. Stosowałam tylko raz dziennie i po 2 tyg już były widoczne efekty. A przyznam, że kosmetyk miał niezły orzech go zgryzienia- spore zmiany po ciąży, więc cellulit i rozstępy nie byle jakie! Dodatkowo spora redukcja nadmiernej tkanki tłuszczowej na brzuszku, hodowanej w ciąży przez całą zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jestem nowa na tym portalu! ;-) Postanowiłam także zacząć testować różne kosmetyki! ;-) Wpadnij, może dodasz jakieś sugestie, bądź skomentujesz! ;-) POZDRAWIAM, Ada! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa SLIM ! :)
    Czekam na recenzję :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)