poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Hendifly reads MaGazines - May part 1


Jesteś Cosmo? Ja zdecydowanie tak! Dlatego dla tych którzy są już Cosmo i tych którzy dopiero będą wszystkiego najlepszego z okazji 16 urodzin Cosmo! A Cosmopolitna życzymy jeszcze więcej czytelników (nie tylko czytelniczek) i tego, żeby magazyn się nie zmieniał!

16 urodziny Cosmo postanowiłam uczcić torcikiem czekoladowym! Za Cosmopolitan!


Wydanie na maj można kupić w kioskach w trzech różnych okładkach, a na każdej z nich Anna Przybylska.


Mi się trafiła zielona okładka, w sam raz na wiosnę!


Ania jak zwykle wygląda przepięknie, a w środku magazynu możemy przeczytać wywiad. Ania jest jak zwykle szczera i bardzo pogodna. Nie można jej zarzucić, że gwiazdorzy, to w ogóle nie w jej stylu!


Aktorka, szczęśliwa mężatka i matka trójki dzieci, do tego kokietuje i czaruje swoją osobą!


Z okazji 16 urodzin, Cosmo zapytało mężczyzn, co najbardziej lubią w kobietach. Odpowiadają Aleksy Komorowski, Maciej Musiał, Maciej Dowbor Andrzej Młynarczyk i Rafał Brzozowski.




Z okazji urodzin magazyn ma prezenty dla swoich czytelniczek :-)!

 

W dodatku do Cosmo możemy znaleźć kupony rabatowe oraz zniżki na różne marki produktów. Kupony rabatowe są ważne od 8 kwietnia do 8 maja. 



Dodatkowo kupon rabatowy upoważniający do 40% zniżki na wybrane kosmetyki Astor, Rimmel, Sally Hansen do skorzystania we wszystkich drogeriach Super-Pharm. Kupon ważny od 9 kwietnia do 31 maja 2013 roku.




Test! Tym razem możemy rozwiązać test i poznać jaką rolę odgrywamy w życiu swojego mężczyzny. Jesteś może nadopiekuńczą mamą, krytyczną szefową czy może najlepszą przyjaciółką lub rozpieszczonym dzieckiem. Rozwiąż test...aby się przekonać.


Nadopiekuńcza mama nie daje Ci spokoju, czytelniczki Cosmo zdradzają jak sobie z tym radzą. Być może rodzicie przekraczają granicę i nie są w stanie zrozumieć, że jesteśmy już dorośli albo to my - dzieci nie postawiliśmy tych granic. Na szczęście ja nie mam takiego problemu, chociaż nie ukrywam, że też zdarzają się takie sytuacje. 


Artykuł powyżej jest zdecydowanie do mnie adresowany! Prokrastynacja czyli odkładanie wszystkiego na później. Czasem mówię, jak bohaterka "Przeminęło z wiatrem"  Scarlett O'hara - "Pomyślę o tym jutro". W artykule możemy przeczytać o 10 przeszkodach, które stoją nam na drodze do działania oraz jak je zwalczyć. W moim przypadku chyba pięć z nich ma zastosowanie. Wiem, że powinniśmy realizować swoje plany i marzenia i odkładanie ich w kółko nie jest dobrym pomysłem, mam nadzieję, że w końcu przyjdzie na to czas!


Czyli o tym, jak rozpoznać związek z emocjonalnym wampirem. Ja na szczęście nie mam takich problemów w relacji damsko - męskich, ale mam do czynienia z wampirami "koleżankami". 


Pozytywne myślenie, na pewno działa! Co prawda, ciężko się przełamać i zacząć kontrolować swoje myśli i myśleć tylko o tym co dobre! Każdemu jednak przychodzi chwila zwątpienia w to, że się powiedzie i uda, ale trzeba próbować! Pozytywne myślenie nie tylko spowoduje to, że będziemy się lepiej czuć, ale będziemy przyciągać same pozytywne sytuacje które tak naprawdę chcemy w podświadomości!


Czy parę kilogramów więcej może być przyczyną rozpadu związku? Szacuje się, że kobiety w ciągu pierwszych pięciu lat ślubu lub stałego związku tyją średnio 10 kilogramów, co przekłada się na ich relację z mężczyzną. Pamiętajmy, że każdy w związku musi dbać o siebie, żeby być atrakcyjny dla partnera. Dlatego dbajmy o siebie i nasze połówki. 


Ewa Chodakowska - wulkan energii. Uwielbiam ją za to, że jest taka oddana i z pasją robi to co robi :P - to jest jej przepis na sukces. Od jakiegoś czasu ćwiczę jej ćwiczenia. Jeśli zapytasz mnie się czy mam trenerkę, śmiało odpowiem, że mam - Ewę i wiem, że jestem w dobrych rękach!


Rozkwitami na wiosnę i to dosłownie! Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę oderwać wzroku od topu i szortów z C&A!


16 trików, które podkreślą Twoje piękno! Rady są naprawdę fajne...od tego jak wybrać szminkę poprzez sposób na popękane pięty do wyszczuplenia nóg. 


Walczysz z cellulitem? W Cosmo podsuwa parę sposobów. Między innymi zamianę krzesła na piłkę z masującymi wypustkami. Może chińskie bańki? Ja na chwilę obecną testuję produkt firmy Eveline i zobaczymy jak się sprawdzi!



Zajęcia z geometrii - dwukolorowy manicure. Do wykonania maniciure powyżej potrzeba jedynie lakieru i pisaka do zdobień i gotowe!

To byłoby na tyle, tymczasem ja uciekam spać...

Udanego poniedziałku!
Share:  

1 komentarz:

  1. Wydanie urodzinowe zapowiada się ciekawy:)
    Chyba się po niego wybiorę do sklepu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)