wtorek, 9 kwietnia 2013

Hendifly reads MaGazines - Kwiecień part 2


Tym razem czas na kwietniowe wydanie Glamour, które w kioskach w atrakcyjnej cenie - 2,99 PLN. Ten numer zdecydowanie należy do Heidi Klum, która nie tylko udzieliła wywiadu dla Glamour, ale opowiada czego się nauczyła, zdradza makijażowe triki i przepis na spaghetti bolognese, który wypróbowałam i możecie zobaczyć jak wyszło tutaj.




W kwietniowym numerze można przeczytać nie tylko wywiad z kobietą, ale też atrakcyjnym mężczyzną, który umie gotować i mówić po francusku. Mam tu na myśli Bradley'a Cooper'a. 



Firma Warangler wypuściłam dżinsy, które pomagają zwalczyć cellulitis. Szukajcie w sklepach Wrangler Denim Spa Therapy for Leg. Dżinsy mają za zadanie nawilżać skórę podczas noszenia. Wyciąg z oliwek, olejek z pestek moreli i marakui, masło shea, witaminę E i skwalen z oliwy z oliwek zamknięto w mikrokapsułkach, którymi nasączono dżinsy.


Victoria Beckham została okrzyknięta "królową optycznej iluzji". Wymyśliła trick, który wyszczupla kobiecą sylwetkę, polega on na noszeniu, na wysokości bioder, torby w rozmiarze BIG. 


Zróbmy sobie i wam modę, czyli o tym jak projektantki, takie jak: Beata Sadowska, Natasza Urbańska, Maja Sablewska, Roma Gąsiorowska-Żurawska zaczęły kreować modę i jak są odbierane przez otoczenie. 


TRENDY !!! 







Nowy trend, szorty z trenem, które można wykonać łatwo samodzielnie. 


Plus i Minusy Hybrydy. Przyznaję, że nie miałam nigdy robionych paznokci hybrydowych, kiedyś przedłużałam paznokcie, ale ze względu na to, że było to zbyt inwazyjne całkowicie zrezygnowałam. Z artykułu wyczytałam, że hybrydy nie można nosić dłużej niż 14 dni. 


Wielka Akcja Glamour i H &M


Akcja ma na celu ponowne wykorzystanie odzieży. Wystarczy spakować w torbę nienoszoną odzież wraz z magazynem Glamour i zanieść do wybranego sklepu, dzięki temu otrzyma się 25% rabat do sklepu H&M. Akcja odbyła się już w Gdańsku i Wrocławiu. 11.04. - Kraków (Galeria Krakowska), 17.04 - Warszawa (sklep przy ul. Marszałkowskiej (noc przed nowym wydaniem Glamour)). 


W związku z tym, że Glamour obchodzi 10 urodziny -  13 kwietnia 2013 roku jest Narodowy Dzień Glamour. W kwietniowym numerze  znajdują się kupony rabatowy, które są do wykorzystania właśnie 13 kwietnia.


Share:  

3 komentarze:

  1. też kupiłam ten nr glamour, ale jeszcze nie przeczytałam całego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie chce mi się wierzyć w cudowne działanie tych jeansów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy znalazły się a gazecie ;) Ja jakoś mimo wielu sprzecznych opinii jestem wierna cosmopolitanowi ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)