wtorek, 2 kwietnia 2013

Hendifly reads MaGazines - Kwiecień part 1


Kwiecień się rozpoczął i czas na kwietniowy przegląd magazynów. W tym miesiącu przeglądamy:
  • Cosmopolitan,
  • Glamour oraz
  • Trendy Art of Living.
No to zaczynamy! W tym poście pod lupę bierzemy Cosmo, kolejne posty to Glamour i Trendy Art of Living.


Na okładce kwietniowego Cosmopolitan pojawiła się prowadząca Voice of Poland, czyli królowa dancehalu - Marika, a w środku magazynu wywiad. 


Jeśli jesteście ciekawi, czy wywiad jest tak barwny, jak sama Marika, to odsyłam do Cosmo :-)!


Włos ma głos, czyli co mówią włosy o nas. Przyznaję się, że nie zmieniam fryzury od lat, w sumie nie pamiętam siebie w innej:-). Dowiedziałam się, że długie, ciężkie, ciemne włosy symbolizują siłę ;-), a w przypadku klanu Karsahian są znakiem firmowym. 


Wiosna, Wiosna i czas na zmiany :-). Jak pojawia się wiosna, to każdy z nas zaczyna się  zastanawiać nad tym co mamy i nad tym, co chcielibyśmy mieć. O tym jak wprowadzić zmiany i jak zrobiły to inne osoby w Cosmo. 


Dodatkowo można zrobić test, który pomoże określić, czy rzeczywiście potrzebujesz diametralnych zmian, czy może powinno się docenić to, co się ma. 



Skąd czerpać pomysły? Przyznaję, że jak się ma coraz więcej na głowie, to ciężko o coś kreatywnego. Skąd czerpią pomysły inni - podróżne, trendy, rozmowy z ludźmi czy albumy przyrodnicze. 



W Cosmo możecie przeczytać między innymi artykuł o zmartwieniach i o tym, po co się martwić. Najbardziej spodobało mi się wyznaczenie godziny, a raczej paru minut w ciągu dnia, w których możemy się martwić. 

Tematy związkowe to nieodłączny element Cosmo i w numerze kwietniowym także ich nie zabrakło. O tym jak przetrwać rozstanie i czy może warto zostać przyjaciółmi. 



Obserwując siebie i przyjaciółki zastanawiam się czy stapianie się w jedno ze swoim facetem każdemu służy. Czy będąc z kimś poszerzamy horyzonty czy może wręcz przeciwnie. Najlepiej jest to wyważyć i znaleźć równowagę między tym, co lubi on, a tym co lubisz ty...



Detoks, czyli jak się oczyścić w 7 dni. Menu na cały tydzień. Mam ochotę na któryś z koktajli, ale niestety moja lodówka do jutra będzie świecić pustkami :-)!


Share:  

10 komentarzy:

  1. Thanks very interesting blog!

    My blog post ... kolagen naturalny

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresował mnie ten artykuł o 7dniowym detoksie, przydałby się mojemu organizmowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też skusiłabym się na detoks, ale nie wiem czy mój organizm zniósłby to dobrze ;-)

      Usuń
  3. Myślę nad tym kochana. :)

    Detoks? Hmm. Myślę, że nie dałabym rady gwałtownie pozbyć się złych nawyków żywieniowych. Ja ostatnio mam fazę na zdrowe odżywianie oraz ruch. Nie stało się to wszystko jednak z dnia na dzień. Potrzebowałam ok. 2 tygodni, aby np. odzwyczaić się od słodzenia herbaty, regularnie ćwiczyć, jeść więcej warzyw i owoców. Moim zdaniem najważniejsze jest dobre nastawienie i wprowadzenie dobrych nawyków na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa prasówka ;) fajnie wszystko przygotowałaś.

    co Ty na to by się obserwować? może rownież przez facebooka?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten detoks :)

    zapraszam do mnie : http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajnego bloga.
    Mój to http://wszystkiegopotrochu2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie kupowałam tego typu gazet;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje Ci ślicznie! nie zmarzłam,jestem gorąca :) ha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za Cosmo, ja w swojej kwietniowej kolekcji mam Bazaar, Elle (Majowe już też mam) i Grazia (ale to przypadkiem bardziej:P)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)