wtorek, 16 kwietnia 2013

Hendifly reads MaGazin Kwiecień - part 3



Czas na trzecią i ostatnią część kwietniowego przeglądu prasy. Tym razem prześledzimy magazyn Trendy Art Of Living. Na magazyn natrafiłam jakiś czas temu będąc w kawiarni Da Vinci. Gazeta spodobała mi się od samego początku ponieważ porusza wiele tematów od sztuki poprzez podróże do urody i kuchni. Obecnie żyjemy w takich czasach, że mamy mało czasu dla siebie. Przyznaję się, że w ciągu tygodnia nie udaje mi się zobaczyć dobrego filmu, a co dopiero otrzeć się sztukę. Nie ukrywam, że interesuję się różnymi rzeczami i czasem jestem na siebie zła, że tak mało realizuje planów z nimi związanych. Wszystko w biegu, czytam w tramwaju w drodze do pracy...


Na okładce magazynu pojawił się Borys Szyc, a w środku Trendy Rozmowa o aktorstwie, związkach i troszkę o modzie :-).

Czy połączenie pulchnej seksownej kobiety i kuchni, to rzeczywiście dobre połączenie? O tym kiedy kuchnia zeszła na drugi plan w artykule poniżej. 


W kuchni nie lubię ściemy. Nikt przecież nie gotuje w idealnie wystylizowanych włosach i makijażu. Sama spędzam czas w kuchni i wiem jak wtedy wyglądam...usmarowana...obsypana mąką, ale sprawia mi to wielką przyjemność. Kto chce być jak Nigela Lawson czy Marta Grycan w kuchni?



Vincent Gallo - bezczelny, arogancki, pewny siebie, egzotyczny i prowokacyjny. Czy jest on waszym ulubieńcem?


Imiona, imiona...lubicie swoje? Miałam być Olą, a wyszło, że zostałam Honoratą. Wśród najbardziej popularnych imion w Polsce można znaleźć takie imiona jak: Jakub, Mateusz, Jan, Bartek, Julia, Maja, Zuzanna. Z kolei wśród imion zagranicznych znalazły się takie imiona jak: Katniss, Charlotte, Imogen, Finn, Asher, Milo. Trendy w imionach wyznaczają między innymi Kardashianowie.


Jakiś czas temu pisałam o FOMO - fear of missing out, strach przed ominięciem czegoś. Teraz przyszła pora na JOMO - joy of missing out, poczuć radość z tego, że coś Nas omija. Czas trochę zwolnic i skupić się na informacjach, które są dla nas przydatne. To od nas zależy czy staniem się FOMO czy JOMO ;-).


Fashion News - Ellen von Unwert według której "kobiety nie są tylko po to aby je podziwiać są tu po to aby się bawić". O modelce, która teraz stoi po drugiej stronie obiektywu, jest fotografką. Ellen robi zdjęcia pełne życia, na jej sesjach można pozwolić sobie na skakanie, strojenie min a nawet ciosy karate. Oceńcie sami czy podoba się wam jej prace.



Julien Fournie projektant, który dba o kobiety, a raczej o ich ciuchy. Ubiera kobiety pod hasłem futurystyczna femme fatale. Poniżej kolekcja Julien'a na Wiosna / Lato 2013. Zdecydowanie przeważa połączenie czerni z bielą, dla mnie bomba!


Magazyn Trendy Art Of Living dzieli się na sekcie - Trendy Rozmowa, Fashion News i inne. Teraz chyba sekcja, którą uwielbiam najbardziej - Trendy Design i Trendy Home.


Nie mogę oderwać wzroku od przedmiotów poniżej, szczególnie spodobał mi się "podróżujący stół". Wydaje się całkiem prostu do wykonania. Pamiętam, ze w poprzednim numerze urzekł mnie stolik pod telewizor. Gdzieś gromadzę w pamięci wszystkie te przedmioty i być może coś mnie zainspiruje kiedy będę urządzać swoje mieszkanie...



Widzieliście już jak wygląda Orange County Museum of Art w Kalifornii? Dla mnie mistrzostwo, kocham psy i ten budynek ma u mnie 10/10!


Trendy Art, czyli troszkę o sztuce, wystawach i eksponatach...



Art News - Wiedzieliście o tym, że Scarlett Johansson nagrała dwa krążki i teraz formuje żeńską grupę muzyczną One and Only Singles. 


Trendy Travel & Wellness, Granda miasto niespodzianek. W końcu wiosna do Nas zawitała i można myśleć już o podróżach, chciałabym znaleźć się w tych miejscach, które widzimy poniżej. 



W magazynie maniaczki kosmetyków też mogą znaleźć coś dla siebie.


Kuchnia...Burczy Mi W Brzuszku...


Przepisy wyglądają smakowicie, jak tylko zobaczyłam sajgonki (na zdjęciu poniżej) zdecydowałam się je przyrządzić, przy czym nie wyszły mi tak perfekcyjnie jak na zdjęciu i przyznaję, że nie trafiły zupełnie w moje kubki smakowe, w związku z czym nie umieściłam o nich notki.


Będąc przy kuchni nie sposób nie pokazać przedmiotów zrobionych z warzyw i owoców. Kask z arbuza to mistrzostwo!



Jak widać nie tylko ja czytam Trendy Art Of Living...


Share:  

2 komentarze:

  1. ale fajny ten psiak z tą gazetką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przegląd prasy, a piesek śliczny!
    Będę zaglądać regularnie,
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)