piątek, 29 marca 2013

Przygotowania do Świąt part 2


Czy pisanki muszą być nudne? Nie u mnie! W związku z tym, że moje zdolności artystyczne są mniejsze od zera, nie jestem w stanie ślicznie wymalować pisanek, dlatego wyszukuję innych pomysłów.

Co potrzebujemy?

  • ugotowane jajka na twardo,
  • barwniki (opcjonalnie),
  • naklejki na jajka,
  • sypki brokat,
  • klej,
  • dwa arkusze filcu,
  • szablony z wąsami,
  • nożyczki



Filc (1,99 PLN), Klej (8,99 PLN) i brokat (4,49) kupiłam w Empiku.

Dodatkowo przyda się też Wam klej typu kropelka, ponieważ ja się bardzo męczyłam ze swoim, żeby nakleić filc do jajka. Farbowanie jajek okazało się zbędne, ponieważ kolory były delikatne. 

A teraz czas na efekty...........


Jak to zrobić?

Ugotowane jajko smarujemy klejem i obsypujemy brokatem. Z filcu wycinamy wąsy. Wydrukowałam sobie z sieci szablon wąsów, żeby było mi łatwiej wycinać. 




Jak to zrobić?

Z filcu wycinamy różne elementy i naklejamy na jajko. Można puścić wodzę fantazji!


Jak to zrobić?

Z filcu wycinamy różne elementy i naklejamy na jajko. 


Jak to zrobić?

Ugotowane jajko smarujemy klejem i obsypujemy brokatem. Z filcu wycinamy kapelusz i wkładamy piórko. Kapelusz na jajko i gotowe!


Jak to zrobić?

Zafarbowałam jajko na pomarańczowo, czego w cale nie widać, więc można to pominąć. Z filcu wycinamy wąsy (za pomocą szablonu) i kapelusz. Wycięte elementy przyklejamy do jajka. 

Wypadałoby mieć jedną pisankę tradycyjną ;-)...


Jak to zrobić?

Ugotowane jajko farbujemy na żółto. Z kupnego szablonu (naklejki do jajek za 4,99 PLN Empik) naklejek wycinamy wzory. Ściągamy folię ochronną, naklejamy na jajko i wszystkie wzory moczymy gąbką. Następnie odklejamy biały papier. 

Które jajko podoba się Wam najbardziej? 


Share:  

2 komentarze:

  1. najpiekniejsze ostatnie, bardzo tradycyjne, jak u mnie w domu :)

    Wesołych Świąt!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedświąteczna produkcja? :) Wspaniale!
    Skoro za oknem biało, niech chociaż w domku będzie kolorowo :) Wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)