wtorek, 12 lutego 2013

Walentynki tuż tuż


Światowy Dzień Zakochany już niedługo. Macie już zaplanowane na ten dzień coś wyjątkowego? Chciałabym Was zachęcić nie tylko do kupna upominków, ale także do gestów, które znaczą znacznie więcej niż rzeczy, które możemy dostać. 

Może tak śniadanie dla kogoś naprawdę wyjątkowego? Zdecydowanie tak!

Tosty w kształcie serduszek

Wystarczy tylko kupić foremki do wykrawania w kształcie serduszek, ja kupiłam swojej w Empiku za 9,90 PLN.


Składniki na śniadania mogą być dowolne, ja wykorzystałam:

  • chleb tostowy,
  • szynkę,
  • jajko,
  • Nutellę.
Wystarczy w chlebie tostowym wykroić serduszko foremką o dobranym rozmiarze. 




Tak wykrojone serduszka wkładamy do tostera. Resztę po chlebie tostowym możemy jeszcze wykorzystać. Na patelni rozgrzewamy masło z odrobiną oliwy, kładziemy nasz chleb tostowy i w miejsce serduszka wbijamy jajko. Jajko możemy smażyć dość długo jednostronnie, bądź delikatnie obrócić na drugą stronę.


Z szynki wykrawamy serduszka za pomocą mniejszej foremki niż chleb tostowy. Tosty w kształcie serduszka smarujemy masłem i kładziemy szynkę. 


Tosty możemy posmarować też Nutellą, jeśli ktoś lubi śniadanie na słodko ;-).


I gotowe...




Jutro, dla tych co lubią czekać do samego końca, lista dostępnych prezentów dla niej i dla niego ;-).
Share:  

3 komentarze:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)