poniedziałek, 25 lutego 2013

Oscary


Nie mogłam się doczekać, aż zobaczę kreacje na Oscarach 2013! Co prawda, przeszło mi przez myśl, aby oglądać galę na żywo, ale niestety ze względu na pracę szybko wybiłam ten pomysł sobie z głowy :-).

Najbardziej urzekły mnie kreacje tych gwiazd:


Naomi Watts w sukience Armani Prive


Salma Hayek w sukience Alexander McQueen


Maria Menounos w sukience Romana Keveza


Sandra Bullock w sukience Elli Saab


Charlize Theron w sukience Christian Dior


Alivia Vikander w Elie Saab


Amy Adams w sukience Oscar de la Renta


A te kreacje nie przypadły mi do gustu:


Nicole Kidman w sukience L'wren Scott (Nie wiem czemu, ale jak patrze na Nicole w tej sukience to pierwsze, co przychodzi mi do głowy to ryba).


Halle Berry w sukience Versace


Anne Hathaway w sukience Prada


Nie wszyscy w ten wieczór postawili na znanych projektantów, Helen Hunt przyszła w sukience z sieciówki H&M!


Mężczyznom zdecydowanie ciężej jest zaliczyć wpadkę, wszyscy prezentowali się znakomicie!


Share:  

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Twoją listą, jednak uważam, że Anna Hathaway wybrała bardzo ładna suknię, któa do niej pasuje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że żadna kreacja mi się nie spodoba a jednak ten róż u Marii Menounos jest fajny i super do niej pasuje ;)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)