sobota, 23 lutego 2013

,

Jak chronić skórę zimą?



Hendifly
Jak Wy się chronicie przed zimną? Nie da się ukryć, że zima w tym roku nie chce Nas opuścić zbyt szybko. Dziś w Poznaniu biało i dalej ciągle sypie. U mnie grzejnik odkręcony na maksa, a ja sama jestem po kocykiem. Obok mnie piesek i herbatka z miodem i cytryną.

Jednak nie wszyscy, tak jak ja chowają się w ciepłym zimą...



Hendifly

Hendifly

Hendifly

Zimą nasza skóra jest szczególnie narażona - wiatr, słońce i ujemna temperatura. Ja osobiście mam największy problem ze skórą twarzy, ustami i dłońmi. 

Suchość skóry, to jest coś z czym powinniśmy walczyć. Zimą skóra jest przesuszona, nie tylko ze względu na warunki atmosferyczne, ale także przez intensywne ogrzewanie pomieszczeń. Niedostatecznie nawilżona skóra uwydatnia zmarszczki i powoduje, że skóra traci koloryt. Na przesuszonej skórze mogą pojawić się zaczerwienienia - mikroskopijne pęknięcia czy też skóra może zacząć się łuszczyć. 

Ja znalazłam lekarstwo na ochronę skóry twarzy przed zimnem. Do tej pory zimą używałam kremu nawilżającego, co okazało się dużym błędem, ponieważ spędziłam więcej czasu w temperaturze ujemnej i już na twarzy pojawiły się plamy. Z opresji wyratował mnie krem Winter Care od firmy Floslek. 

Hendifly


Hendifly


Winter Care od firmy Floslek

Krem ochrony z witaminą E, pantenolem, olejem ze słodkich migdałów.

Zastosowanie:
Polecany zimą, jako ochrona skóry twarzy, szyi i rąk przed zimnem, wiatrem i mrozem – nawet do -20o C. Może być stosowany na dzień i na noc.

Działanie:
Zabezpiecza skórę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Zawarte w kremie: witamina E, olej ze słodkich migdałów i pantenol poprawiają natłuszczenie i nawilżenie skóry.

Skład:
  • Witamina E -  chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, a tym samym opóźnia proces starzenia. Nawilża i uelastycznia naskórek.
  • Pantenol (prowitamina B5) - regeneruje naskórek. Działa nawilżająco i zmiękczająco na skórę.
  • Olej ze słodkich migdałów - uzupełnia niedobór lipidów w naskórku, łagodzi podrażnienia. 
  • Filtr UV - chroni skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych, opóźnia proces starzenia się skóry.

Aqua, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Isopropyl Myristate, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Petrolatum, Stearyl Heptanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Microcristallina Cera, Glyceryl Polymethacrylate, Aleuritic Acid, Faex, Glycoproteins, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone.
Pojemność: 50 ml
Cena: 14,90 PLN (Promocja  (7,45 PLN za 50 ml) w sklepie internetowy Floslek)

Jestem bardzo zadowolona z kremu i jest on moim numerem jeden zimą! Krem ma dość gęstą konsystencję. Dobrze nawilża, nadaje się jako baza pod makijaż. Jest wydajny, cena jest atrakcyjna. Jedyny minus to przy nakładany na podrażnioną skórę troszkę szczypie. Krem powinniśmy nakładać na twarz 15 minut przed wyjściem. Po otwarciu można używać go przez 12 miesięcy. Używam kremu przez całą zimę

Z tej serii dostępne są także:

Floslek

Floslek

Floslek



Aktualnie w sklepie i internetowym Floslek jest promocja na produkty zimowe i być może warto zaopatrzyć się w nie na następny sezon. Szczerze rozważam to i chyba tak zrobię :-).


Share:  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)