sobota, 15 grudnia 2012

Salmon Fishing In The Yemen

 


Za mną pracowity i wyjazdowy tydzień, stąd brak wpisów. Ciężko mi pogodzić pracę z czasem, który zostaje po codziennych obowiązkach. Jest mi niezmiernie miło, że wciąż tu zaglądacie pomimo tego, że wpisy pojawiają się rzadziej. Staram się znaleźć jakiś sposób, może Wy jakiś macie?

Za tego posta zbieram się cały dzień, bo dziś miałam leniwą sobotę. Nie ma to jak leniuchowanie do południa i oglądanie różnych filmów...seriali. Nie obeszło się bez kruszenia w łóżku :-).

Nie bez powodu tytułem posta jest Połów łososia w Jemenie w polskim wydaniu to Połów szczęścia w Jemenie. Jest to film na podstawie książki Paul'a Torday'a. Jest to wprost idealny film na zamyśloną i przeciążoną głowę. Film pokazuje siłę pieniędzy i cudzej wiary z łososiem w roli głównej. 

 


Lubicie łososia? Bo ja bardzo i mam dla Was smaczną propozycję :-).


Ciabatta z łososiem

Składniki (na dwie porcje):
  • 2 x ciabatta,
  • 300g surowego łososia,
  • sałata,
  • pomidor,
  • ogórek
  • kiełki rzeżuchy do ozdoby,
  • 3 łyżki śmietany,
  • 1 łyżka majonezu,
  • 2 łyżeczki musztardy francuskiej,
  • łyżka masła. 
 Wykonanie:

Łososia myjemy i osuszamy, przyprawiamy solą i pieprzem. Tak przygotowanego łososia smażymy na maśle zaczynając od strony ze skórą. Śmietanę, majonez i musztardę francuską mieszamy i delikatnie przyprawiamy solą. Ciabattę kroimy na pół i opiekamy w tosterze. Bułkę smarujemy sosem, na to listek sałaty, plastry pomidora i ogórka oraz naszego usmażonego łososia. 

Smacznego!




Share:  

1 komentarz:

  1. O boże, to musi być coś smacznego :D
    Niestety jestem na diecie i nie jem pieczywa :(

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)