wtorek, 16 października 2012

AdR


Po tygodniu pracy w weekend był czas na odpoczynek. W ramach relaksu wybrałam się na mały shopping, chcąc coś przekąsić wybrałam się na lunch. Podczas lunchu przeglądałam październikowy magazyn Glamour i przeczytałam wywiad z Anna Dello Russo - konsultantką japońskiego Vogue'a, blogerką i posiadaczką 4 tysięcy par butów.

Uwielbiam ludzi z pasją, podziwiam ich za to że poświęcają przyziemne życie na rzecz tego co lubią robić! Podejmują ryzyko, które jak widać po Annie Dello Russo się opłaca. Jak mawiał Konfucjusz - Rób w życiu to co lubisz a nigdy nie będziesz musiał pracować.

Czytając wywiad z Anną Dello Russo czuć energię, optymizm i pasję, Najbardziej w całym wywiadzie podobał mi się ten fragment: "(...) Moda to tylko łączenie rzeczy . Ja otwieram szafę i wybieram te, na które akurat mam ochotę. Jeśli będę źle wyglądać, trudno. Jutro jest przecież nowy dzień".   Życzę wszystkim takiego podejścia - zakładamy to co chcemy i nie myślimy, co powiedzą inni. To czym się otaczamy i to co nosimy mówi o nas jacy jesteśmy, dlatego nie bójmy się wyrażać siebie i być oryginalnym!

Zobaczmy jak się nosi Anna Dello Russo. 




Zachęcam Was do zajrzenia na bloga Anny. Blog jest pełen przepychu - złotych dodatków, takie jakie lubi Anna. 4 października ukazała się w H&M kolekcja dodatków zaprojektowanych przez Annę Dello Russo. Jeśli nie stać Was na wszystkie dodatki, a właściwe na kompletną wymianę garderoby, to Anna radzi kupić naszyjnik albo bransoletkę z krokodylem, która śmiało można zakładać do wszystkiego.


Całość kolekcji możecie obejrzeć pod poniższym linkiem.

Niestety, kolekcje Anny Dello Russo możecie nabyć nie we wszystkich salonach H&M. Dodatki są dostępne w Warszawie i Krakowie.

Galeria Krakowska - Pawia 5, Kraków.

Marszałkowska 104/122, Warszawa.





Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)