poniedziałek, 24 września 2012

,

Karmelowo



Witajcie! Dziś się zastanawiałam nad tym, czy ubiór wpływa na nasz nastrój. Może inaczej, czy nasz nastrój sprawia, że sięgamy po ten a nie inny zestaw odzieżowy. Wiadomo, że każdy z nas chce czuć się dobrze i atrakcyjnie, ale czy to nie nasz nastrój, charakter czy osobowość determinuje to co nosimy?

Mnie bardzo łatwo poznać kiedy jestem nie w formie...;-)  - zdradzają mnie przede wszystkim płaskie buty, po które sięgam w ostateczności :D i niepomalowane paznokcie!

Zgadzam się z tym, że nie szata zdobi człowieka, ale to jak wyglądamy mówi o tym, jacy jesteśmy, jak się czujemy. Dbanie o wygląd poprawia interakcje z otoczeniem. Dlatego, zawsze powinniśmy wyglądać dobrze i kupować tylko to ciuchy w których czujemy się atrakcyjne. Jak my sami będziemy czuć się dobrze, tak sam odbierze nas otoczenie ;-)!

Set z sukienką z Asos, w której czuję się naprawdę dobrze! Tylko szkoda, że nie mam więcej okazji żeby ją wkładać!
















Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)