środa, 5 września 2012

,

Impuls zakupowy - mała czarna



Jak często robicie zakupy pod wpływem chwili? Ja robię to bardzo często! Zdarzają mi się takie sytuacje, że pod wpływem chwili, głównie ze względu na zły nastroju kupuję coś, co zupełnie albo do mnie nie pasuje albo do końca mi się nie podoba. W efekcie tego, mam rzeczy, których nie znoszę i ich nie noszę:-). Tym razem było inaczej... Złamałam swoją zasadę, która brzmi " z dala od sklepów będąc w złym nastroju" i zdecydowałam się na kupno tej sukienki, która pokochałam jak ją tylko założyłam <3! Uwielbiam jej krój, kolor i fakturę!







Sukienka H&M
Bransoletka Beryl
Torebka Butik

A Wam jak często zdarza się kupować coś pod wpływem impulsu i jakie są tego efekty?


Share:  

4 komentarze:

  1. Kochana wyglądasz pięknie! Jak bogini! Zdecydowanie ta sukienka to był dobry wybór. Mi się zdarza dosyć często kupno czegoś pod wpływem impulsu, w wielu przypadkach okazuje się, że były to trafne wybory, ale zdarza się, że i trafi się coś, co potem leży w szafie.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra decyzja! W sukience wyglądasz rewelacyjnie!
    Podkreśla Twoją kobiecość ;)
    Co do zakupów pod wpływem impulsu - to w moim przypadku są częściej trafione niż te kiedy po sklepach biegam godzinami i zastanawiam się "którą wybrać" :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)