sobota, 14 lipca 2012

Zielona Weranda


Witajcie! Dziś chciałabym zabrać Was do Zielonej Werandy. Może już ktoś z Was już tam 
był? Jeśli nie, to poniżej trzy adresy i trzy wspaniałe miejsca. 


coffe & ristoirante
ul. Ignacego Paderewskiego 7
61-770 Poznań


lunch& wine
ul. Półwiejska 32 (Stary Browar)
61-888 Poznań


coffe
ul. Świętosławska 10
61-870 Poznań

W tym poście oceniam dwie pierwsze restauracje, ponieważ do tej pory nie miałam okazji odwiedzić Coffe Zielona Weranda. Miejsce jest naprawdę niezwykłe, ma nastrój i klimat. Idealne miejsce na rodzinne wyjście, babskie pogaduchy i randkę we dwoje! To co mnie tam urzeka to wystrój, który zmienia się systematycznie w zależności od pory roku i świąt. Jeszcze tydzień temu jak tam byłam to restauracja wyglądała inaczej niż dziś. Zobaczcie sami jak i co jadłam :-).





Kelnerowi krem się trochę rozlał :-)





Wystrój: 9/10
Obsługa: 7,5/10
Ceny: 7/10
Kuchnia: 8/10
Share:  

1 komentarz:

  1. bardzo klimatyczne miejsce, szkoda że mam tak daleko do Poznania ;) obserwuję i zapraszam do mnie
    soifverte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)