niedziela, 8 lipca 2012

Koziol


Cześć! Jak się macie Moi czytelnicy? Pogoda Nas niesamowicie rozpieszcza i to dzięki niej mam tak dobry nastrój. Nie ma nic bardziej piękniejszego niż iść do pracy...przez park skąpany słońcem i podziwiać przyrodę! Ostatnio...zaczęłam się bardzo skupiać na tym, co jest dookoła. Stałam się być bardziej spostrzegawcza i doceniać to, co mnie otacza. Poczułam napływ optymizmu, jak nigdy! Jeśli chcecie wprowadzić radość do Waszego domu, to musicie koniecznie sięgnąć produkty firmy Koziol, które są przepełnione radością i szczęściem!

W zeszłym roku, już pisałam o produktach firmy Koziol, ale nie mogłam się powstrzymać, aby jeszcze raz o nich nie wspomnieć. Dla tych, którzy są z Poznania, mogą przyjrzeć się im bliżej w galerii Stary Browar (w nowej części). Z kolei, dla tych, co nie mają takiej możliwości, zachęcam do obejrzenia poniższych zdjęć z wystawy.













Jak wrażenia? Produkty Koziol możecie nabyć we Flo, a także w empiku. 

Polecam również: http://www.koziol.de/de/index.php http://hendifly.blogspot.com/2011/06/koziol.html




 
Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)