poniedziałek, 18 czerwca 2012

Truskawkowe wariacje - Murzynek



 Przejadły Wam się może już truskawki? Mi powoli już tak, ale takiego ciacha nigdy nie odmawiam!


Składniki:

  • 1,5 szklanki cukru,
  • 4-5 łyżek kakao,
  • 1/2 szklanki wody
  • 2 szklanki mąki,
  • 4 jaja,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • śmietanka kremówka oraz
  • truskawki.
Wykonanie:

W rondelku zagotować margarynę z cukrem i kakao, następnie dodać wodę. Całość ostudzić. Następnie mąkę przesiać razem z proszkiem do pieczenia, dodać do polewy wraz z jajkami, dokładnie wymieszać. Murzynek piec przez 50 minut w temperaturze 180 C. 

Ubijamy śmietanę kremówkę, dodajemy odrobinę cukru, można dodać też śmietan fix. Jak murzynek już ostygnie, nakładamy bitą śmietanę i ozdabiamy truskawkami.



Pycha!

 
Share:  

4 komentarze:

  1. wygląda przepysznie, choć nigdy nie jadłam murzynka z truskawkami !
    jutro koniecznie do domu przyniosę koszyczek, bo trochę się zaniedbałam, jeśli chodzi o truskawki w tym roku.

    ps. zastanawia mnie jak to możliwe, że Ty ciągle pichcisz takie pyszności (domyślam się, że potem je jesz), a utrzymujesz jednocześnie taką świetną figurę !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jedzeniem jest trochę gorzej, jak człowiek nawdycha się tyle zapachów, to potem jest milej jak inni się zajadają;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam murzynka pod każdą postacia:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde ale psysznosci ;( a ja nei mam nic slodkiego w domu :(
    u mnei jakos leci powoli przechodze brak weny :( a Ty jak tam coporabiasz? buziole :*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)