poniedziałek, 25 marca 2013

Naleśnikiiiiiiiiiiiiiii!!!


Witajcie! Na samym początku chciał przeprosić za moją nieobecność. Ostatnio mam problemy z organizacją własnego czasu...po prostu codzienne obowiązki pochłaniają więcej niż powinny i brakuje mi troszkę siły. No, ale nie o tym miało być, tylko o naleśśśnikaaach!

Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie miejsce, w którym wszystko jest serwowane z naleśników? Rosół z makaronem naleśnikowym, lasagna naleśnikowa czy spaghetti naleśnikowe? Jeśli nie, to musicie koniecznie odwiedzić sieć restauracji Manekin, w której możecie zasmakować przeróżnych kombinacji naleśnikowych. 

http://manekin.pl
http://manekin.pl/
http://manekin.pl/
http://manekin.pl/
Restauracje Manekin możecie odwiedzić w Toruniu, Bydgoszczy, Gdańsku, Łodzi i Poznaniu. Ja ze względu na swoje miejsce zamieszkania bywam i oceniam tą w Poznaniu. Powyżej widzicie wystrój, który jest dość klimatyczny. Poniżej przykładowe zdjęcia potraw, które udało mi się skosztować.



Prawda, że wygląda smakowicie? Przyznaję się, że naleśników jakoś nie potrafię zrobić. Danie mimo swojej prostoty jest dość skomplikowane;-).

Adres: ul. Kwiatowa, Poznań

Wystrój: 8/10

Obsługa: 7/10

Ceny: 9/10 (naleśniki od 7,5 PLN do 15 PLN)

Czas oczekiwania na zamówienie: 6/10 (20-40 minut)


Nie wiem jak Was, ale mnie już naszła ochota na naleśniki;-).

Share:  

4 komentarze:

  1. Love your style! maybe we can follow each ohter?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwilbiam naleśniki i mogłaby jej robic codziennie. Niestety są zbyt tuczące, więc goszczą u mnie od czasu do czasu. Ale lubie próbować róznych przepisów i powiem szczerze, że nie znalazłam jeszcze takich, które by mi nie smakowały:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym na portalu SilesiaYoung, gdzie można łatwo zdobyć naprawdę świetne kosmetyki! Wszelkie informacje dotyczące konkursu można znaleźć tu : www.silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smakowicie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)