piątek, 6 kwietnia 2012

Koszyk Wielkanocny

http://galeria.tipy.pl/132,0,zdjecie-koszyk-wielkanocny.html
Co powinno znaleźć się w Koszyku Wielkanocnym? Oczywiście w tym przypadku obowiązuje zasada dobrowolności, ale nie powinno zabraknąć jajka, soli, chleba, chrzanu, szynki, czy babki. Ja osobiście lubię pofantazjować i do koszyka wkładam różne kolorowe rzeczy - obowiązkowo kwiatki, pomarańcze, cytryny no i słodycze! Zasada jaką wyznaje to musi być wesoło, a przede wszystkim kolorowo.

Mój koszyk wielkanocny jest już prawie gotowy, przed chwilką skończyłam go szykować. Brakuje tylko kiełbaski i szyneczki, ale dołoże je już jutro tuż przed święceniem. Pisanki są bez szaleństw bo robione w cebulaku. Dla odmiany w tym roku chciałam zrobić w czerwonej kapuście jednak nie wyszło to zbyt dobrze ;-). Poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądał mój zeszłoroczny wielkanocny koszyczek.



 W tym roku mój koszyczek, a raczej koszyk będzie wyglądał weselej. Zobaczcie, co do niego włożyłam...





Oczywiście nie mogło zabraknąć jajek, zarówno tych od kury jak i słodkich, baranka, zielonego owsa, kolorowego sianka, czekoladowej babeczki i piernika. Całość ozdobiłam kurczaczkami i kawałkami cytryny i pomarańcza. Taki jest efekt końcowy...



Jutro włożę do koszyczka jeszcze jakieś mięsko i całość pójdę poświęcić. Wy macie jeszcze całą noc na przemyślenia odnośnie tego, jak ma wyglądać Wasz koszyk. Może warto sie troszeczkę wyłamać i stworzyć coś innego niż standardowe.

Pozdrawiam!
Share:  

1 komentarz:

  1. Ja już po święconce. Mój koszyk co roku szykuje moja mam bo jest w tym najlepsza:P Oczywiście są wszystkie podsawowe rzeczy jak i kolorowe ozdoby z czekolady:)
    Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)