poniedziałek, 16 kwietnia 2012

,

colour & go od essence


Cześć! Dziś dość krótko, ale konkretnie. Ostatnio zaopatrzyłam się, całkiem przypadkiem w lakiery oraz preparat przyspieszający wysychanie firmy essence. Preparat działa, a odcienie lakierów są naprawdę ładne. Zresztą zobaczcie sami.


Lakiery z linii colour & go należą do szybkoschnących lakierów i posiadają płaski pędzelek, który ułatwia malowanie paznokci - to prawda. Lakiery są dostępne w 55 odcieniach, więc jest w czym wybierać. Ja zdecydowałam się na róż i bordo.

nr 63 think pink


Jak dla mnie kolor wpada w łososiowy czy bardziej pomarańczowy niż róż, ale podoba mi się. Połączyłam go z kolorem poniżej. 

nr 60 fateful desire


Lakiery dobrze kryją, pomalowałam standardowo dwuwarstwowo. Temu ciemniejszemu kolorowi wystarczy jedna warstwa lakieru. Trzymają się na paznokciach 3 - 4 dni. Efekt widoczny poniżej. 


Pełną gamę barw możecie zobaczyć tutaj - http://www.essence.eu/pl/produkty/paznokcie/lakier-do-paznokci/lakier-do-paznokci-colourgo.html Część kolorów zawiera świecące drobinki.

Pojemność: 5ml
Cena: 5,90 zł


Dodatkowo nabyłam tzw. nail art espress dry drop - krople przyspieszające wysychanie lakieru. Osusza lakier do paznokci w ciągu 60 sekund. Zastosowanie jest proste na świeżo pomalowany lakier aplikujemy 1 - 2 krople na paznokieć, czekamy 60 sekund i paznokcie są suche. Preparat jest dość tłusty, więc po aplikacji trzeba zebrać nadmiar. 


Pojemność: 8ml
Cena: 8,90 zł

Już w przyszłym tygodniu recenzja magnetycznego lakieru, tym razem firmy Hean


Udanego poniedziałku!


Share:  

10 komentarzy:

  1. zakochałam się w nr 63 *.* booooski <3 i naprawdę tani ;D
    ________________________________________________________

    http://shinybox.pl/?ref=32cbd68 DARMOWE PRÓBKI MARKOWYCH KOSMETYKÓW :)
    poleć mnie znajomym .

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 60 napewno najładniejszy :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w lubelskim taka pogoda!:)
    uwielbiam kolory tych lakierów..tyle,że są mało trwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ten koralowy jest boski ;o !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłaś w mój gust z tymi kolorami! Uwielbiam wszelkie odcienie różu i czerwieni:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah dziekuje:) zapraszam na nowego posta :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ciemna czerwień jest moim ulubionym kolorem!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień najładniejsza:) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolorki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)