niedziela, 12 lutego 2012

,

Zimaaa!


Cześć! W końcu przyszła do Nas prawdziwa zima - dużo śniegu i mrozy! Nie należę do fanów zimy, ale lubię to uczucie, kiedy budzę się rano a za oknem biało;-), tak było właśnie w czwartek. Śnieg nie pokrzyżował mi planów...udałam się do rodziców wraz z moim lubym i spędziłam świetny i w dodatku przedłużony weekend. Naładowałam akumulatorki i jutro powracam do codziennych zajęć. Mam nadzieję, że następny weekend będzie równie udany jak ten. 







Śniegowce DeeZee
Getry Calzedonia
Spódnica Stradivarius
Kamizelka Stradivarius
Sweter Mohito
Kurta Camaieu
Szalik C&A
Czapka No name
Rękawiczki KappAhl




Udanego poniedziałku!

 


Share:  

3 komentarze:

  1. pierwsze zdjęcie przepiękne <3 miejmy nadzieje, że ten tydzień będzie równie udany, jak weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper blog ! :) obserwuję + liczę na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)