środa, 29 lutego 2012

Oscary



Cześć! Dziś bardzo króciutko, miałam ciężki dzień i już oczy same mi się zamykają;-). Chciałam już pisać  o tym dwa dni wcześniej, ale jakoś zabrakło czasu. Jak tam wrażenia po Gali Oscarowej? Które kreacje były dla Was numerem jeden, a kto Was zawiódł? Poniżej królowe czerwonego dywanu... według mnie oczywiście;-)


Rooney Mara
Suknia Givenchy


Bingbing Li


Penelope Cruz
Suknia Giorgio Armani



Jennifer Lopez
Suknia Zuhair Murad

Z kolei, najbardziej rozczarowała mnie Michelle Williams, która nie wyglądała czarująco. Po tym, jak zobaczyłam ją w "Tydzień z Marylin", gdzie wyglądała zjawiskowo spodziewałam się czegoś więcej niż czerwonej sukienki z baskinką. 


Dobranoc:*!


Share:  

1 komentarz:

  1. Jolie mi się podobała, mimo że znowu w czerni.
    Pozdrawiam. :)

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)