niedziela, 5 lutego 2012

,

Magnetic nails

http://www.delia.pl/produkty/show/EmaliaDeliaMagnetic 




Witajcie! W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam emalie magnetyczną firmy Delia. Lakier zawiera metalizowane pigmenty, które tworzą wzór po przyłożeniu płytki magnetycznej. Przed użyciem lakier należy energicznie wstrząsnąć.



Następnie malujemy paznokcie emalią, lepszy efekt jest po dwukrotnym pomalowaniu.


Bezpośrednio po pomalowaniu przykładamy do paznokcia magnetyzer. Im bliżej będziemy trzymać tym wyraźniejszy wzór otrzymamy.


i tak prezentuje się efekt końcowy...



Magnetyzer nie działa na inne lakiery. Lakier w zestawie sprawia, że pojawia się wzór po przyłożeniu płytki.

Cena: ok. 18 zł
Pojemność: 7 ml


Jak Wam się podoba efekt? Ja porzucam pękające lakiery na rzecz magnetycznych;-). Ciekawe czym jeszcze producenci lakierów Nas zaskoczą.



Share:  

5 komentarzy:

  1. Ale super! :)
    Zdecydowanie lepsze niż lakiery pękające;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo w końcu wymyślili coś dla mnie...a są inne wzory czy tylko paseczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny patent! Muszę wypróbować:) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba! ;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, że są inne wzory, ale nie wiem z jakiej firmy, natknęłam się na te wzory w poszukiwaniu inspiracji w sieci.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)