sobota, 18 lutego 2012

,

Bow


Witajcie! Jak mija weekend? Mam nadzieję, że bardzo przyjemnie. Dzisiejszy post jest o kokardach i kokardkach. Już kiedyś wspominałam, że należę do osób, które kolekcjonują dodatki a rzadziej je noszę, ale kokardki są motywem po który chętnie sięgam.

 

 




Kokardki to nie tylko dodatki, to także częsty motyw pojawiającym się w garderobie kobiecej. Mam dwa sweterki z Mohito z kokardami, które bardzo przypadły mi do gustu;-).

 

A Wy lubicie nosi kokardki? Jak dla mnie królową kokardek jest Brigitte Bardot. 

 


 


Prawda, że wygląda uroczo?

Pozdrawiam:*



Share:  

4 komentarze:

  1. śliczna,świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokardki.! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj weekend po sesji mija mi na odpoczynku:)
    A kokardki bardzo mi się podobają i z penwością na wiosnę zawitają w mojej garderobie:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow!!!! Wyglądasz Zjawiskowo!!!! a zdjęcia sa przepiękne :) ja też kocham kokardki <3
    Wiem, że mnie ostatnio długo nie było :( ale teraz będę regularnie odwiedzać Twojego bloga! wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :*

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)