wtorek, 24 stycznia 2012

Zupa krem - cebulowa




Witajcie! Wczoraj wieczorem naszła mnie ochota na jedną z moich ulubionych zup, a mianowice na cebulową. Nie jestem fanką cebuli, ale zupka jest w wersji light. Nie leniąc się w cale pomaszerowałam do kuchni i wzięłam się za robotę. Nie zajęło mi to dużo czasu. Dziś po pracy z przyjemnością ją skonsumowałam. Poniżej przepis na takie czarymary;-).

Składniki:
  • 3 marchewki,
  • 1 pietruszka,
  • kawałek selera,
  • kawałek pory, cebula
  • 4 - 5 ziemniaki, 
  • serek topiony śmietankowy Hochland,
  • 1 kostka warzywna,
  • przyprawy - sól, pieprz, vegeta,
Wykonanie:

Warzywa obieramy, myjemy i kroimy na większe kawałki. Następnie wkładamy do garna, zalewamy wodą (nieco ponad warzywa), dodajemy kostkę warzywną i troszkę vegety. Gotujemy tak długo, aż warzywa będą miękkie. Następnie wyciągamy porę, dodajemy serek topiony i całość blendujemy. Cebulę kroimy w kostkę i smażymy na maśle z odrobinką soli, następnie dodajemy do zupy. Przyprawiamy do smaku. Można podawać z grzankami.

Smacznego!

Share:  

4 komentarze:

  1. Mniam .. Uwielbiam zupy cebulowe. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie spróbować :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak bede miala okazje,to równiez wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)