czwartek, 19 stycznia 2012

Zielona Sałata czyli Slow Food


Witajcie Kochani! Jak tydzień? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku;). Dziś post typowo o jedzeniu i to dobrym jedzeniu!

Osoby, które tu zaglądają wiedzą, że nie przepadam za fast foodami i nie odwiedzam miejsc, gdzie serwują takie potrawy. Odkąd zaczęłam pracować mam bardzo mało czasu dla siebie, a co dopiero na gotowanie! Codziennie wracam do domu o 18:30...a wychodzę przed 8:00, po powrocie nawet się nie chce jeść, a co dopiero gotować! Jednak jeść coś trzeba. Chciałabym polecić Wam miejsce, w którym możecie smacznie, a przede wszystkim zdrowo zjeść! Jest to bar Zielona Sałata, lubię wpadać tam na lunch, albo po pracy brać coś na wynos. 

Specyfika tego baru polega na tym, że wszystko co tam serwują oparte jest na naturalnych składnikach, bez konserwantów, sztucznych substancji i barwników. W menu znajdziemy zupy (szczególnie polecam pomidorowo - paprykową - idealna na taki mroźne dni), zapiekanki (jakich nigdzie, nigdy nie jadłam), tosty, sałatki oraz desery!

Założycielem Zielonej Sałaty jest mężczyzna, który pracował w banku i zielona sałata była określeniem pieniędzy. Przyznam się, że dziś byłam tam z Siostrą, poniżej możecie zobaczyć, co zjadłam;-).


Zachęcam osoby, które są z Poznania, albo odwiedzają Poznań do wizyty w Zielonej Sałacie. 
Bar mieści się na ul. Dąbrowskiego 40, można również zamówić z dowozem do domu. Wystrój nie robi wrażenia, ale nie dla wystroju się tam idzie, tylko dla jedzenia. 

Zachęcam również do odwiedzenia strony internetowej baru Zielona Sałata, która jest skarbnicą przepisów, między innymi na różne sałatki.

W Poznaniu polecałam również restaurację Brovaria, w której warto zjeść (Post na blogu).


Share:  

3 komentarze:

  1. Dobrze, że sa jeszcze takie miejsca gdzie mozna zdrowo zjeść:) I dobrze wiedzieć, że takie miejsca istnieją w Poznaniu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to miejsce od długiego czasu i odwiedzam dość systematycznie ... Gorąca polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm taką zupkę bym zjadła@ ale gdzie w mojej mieścinie znaleźć taki bar :P

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)