niedziela, 22 stycznia 2012

Chokers

Witajcie! Jak weekend? U mnie jak zwykle bardzo szybko zleciał, jutro powrót do rzeczywistości... Jak podobają Wam się naszyjniki powyżej? Przyznaję, że od dłuższego czasu zastanawiałam się na kupnem "obroży", ale zdecydowałam się na masywny naszyjnik, póki co to mi musi wystarczyć.

Po małym przeglądzie ofert sklepów możemy dostać takie naszyjniki:


Takiego rodzaju naszyjniki przypominają mi te co Kleopatry nosiły na sobie;-).


Równie inspirujący jak te naszyjniki jest makijaż Kleopatry, prawda? Poniżej zdjęcie mojego naszyjnika, kupionego na http://www.bydziubeka.pl/ Wraz z naszyjnikiem kupiłam dwie bransoletki, które nieco inaczej wyglądają w rzeczywistości.


Na pewno niebawem pojawi się z nim stylizacja...

Pozdrawiam:* 

Share:  

1 komentarz:

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)