sobota, 17 grudnia 2011

Przepis na życie


Czy należycie do grona fanów serialu "Przepis na życie"? Bo ja zdecydowanie tak, cieszy mnie niezmiernie fakt, że pojawi się kolejna, trzecia seria serialu;-). Teraz nie tylko możecie oglądać serial, ale także gotować dania, które się w nim pojawiły. To wszystko dzięki książce Jerzego Knappe "Zapraszam do stołu". 


Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją zakupić, zdecydowanie będzie pasowała do pozostałych książek kucharskich na półce. W książce znajduje się ponad siedemdziesiąt przepisów wraz z ilustracjami i zdjęciami z planu.








Niektóre przepisy możecie zobaczyć na blogu kulinarnym http://przepisnazycie.tvn.pl/kulinarny-blog.html

Książkę "Zapraszam do stołu" możecie nabyć w Empiku za 37,49 zł lub w Biedronce za 29,90 zł (dostępna od 15 grudnia).

Na pewno już niedługo zaprezentuję przepisy z tej książki. Pomysł na pulpety bolognese zaczerpnęłam z serialu. Przepis możecie zobaczyć tu http://hendifly.blogspot.com/2011/06/spaghetti-troszke-inaczej.html



Share:  

6 komentarzy:

  1. Też lubie ten serial:)
    Książka zapowiada się ciekawie może się skusze i ją kupie...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama strasznie zachwala ten serial a ja nei mam jakobejzec go nie mam pl tv :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pulpeciki wyglądają naprawdę smakowicie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to pysznie wygląda, mniammmm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie oglądam telewizji, do gotowania też nie mam smykałki :) Ty za to lubisz eksperymentować, aż chce się spróbować tego! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !
    Wgl. kocham ten serial . <33
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)