czwartek, 29 grudnia 2011

,

Chocolade


Któż z Nas nie lubi czekolady hm? Ja ją uwielbiam bez względu na to czy jest czarna czy biała, mleczna czy gorzka;-) Mój czekoladowy Mikołaj w dalszym ciągu stoi na półce, ale do czasu, przyjdzie na niego pora! Jaka jest Wasza ulubiona czekolada?

A może by tak założyć coś na siebie w kolorze czekolady?



Mnie najbardziej urzekła sukienka Brioni, możecie podziwiać ją poniżej;-)


Już w Sylwestra pokaże Wam swoją sukienkę w kolorze karmelu


Teraz powróćmy do słodkości, które można zasmakować. Poniżej sposób na najprostszą gorącą czekoladę;-)


Składniki:
  • 150 ml śmietany kremówki,
  • 300 ml mleka,
  • tabliczka gorzkiej czekolady,
  • 1 łyżka cukru pudru.
Wykonanie:

Całość podgrzewamy ciągle mieszając, doprowadzamy do wrzenia. Następnie odstawiamy do ostygnięcia i ponownie podgrzewamy, aby nasza czekolada zgęstniała. Proponuję włożyć nasz eliksir do lodówki na kilka godzin i pić schłodzony - pycha!

Poniżej możecie zobaczyć źródło przepisu;-)


Sama zastanawiam się nad nakręceniem kulinarnego filmiku, co Wy na to?


Share:  

9 komentarzy:

  1. Tak, ja jestem za filmikiem ! :)
    Ja również uwielbiam gorącą czekoladę, jest to niesamowita bomba kaloryczna, ale czasami można sobie na nią pozwolić :) Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja uwielbiam czekoladę w każdej postaci:D

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią obejrzałabym kulinarny filmik:)
    uwielbiam czekoladę, żyć bez niej nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagraj filmik! chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło Kochana, że o mnie nie zapomniałaś :* Rozumiem, ja jak chodzę do szkoły to też mam straszny młyn, jestem w klasie maturalnej więc wiesz...
    Niby tak, wakacje są od tego żeby odpoczywać, ale grosik też się przyda, rozumiesz... w tym roku będę miała baaaardzo długie wakacje, więc myślę że znajdę czas na jedno i na drugie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam bez bicia, że dawno mnie tu nie było. Znowu mi cieknie ślinka!

    H.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak te kolory bardzo mi się podobają ;) Ja uwielbiam czekoladę w każdej postaci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm właśnie wypiłam kubek gorącej czekoladki, niestety ttaka z saszetki ale zawsze coś ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwieeeeeelbiam czekolade! A najbardziej białą, choć z nadzieniem też nie pogardze. A ten przepis cudowny, chociaż ja chyba bym wolała pić ją na ciepło, żeby rozgrzała bo ostatnio zrobiłam się straszym zmarzluchem:))
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)