niedziela, 13 listopada 2011

,

Zielony Kot


Witajcie! Jakie nastroje po długim weekendzie? Mam nadzieję, że jesteście naładowani pozytywną energią i z przyjemnością rozpoczniecie nowy tydzień:P. Mi zaległości na blogu robią się coraz to większe, mam nadzieję, że będę to w stanie nadrobić. Jestem obecnie w takim okresie, że reorganizuję swoje życie i mam parę spraw do ogarnięcia;-).

Pamiętacie te dwa pudełeczka?


Dziś zdradzę, co jest w środku. Są to kolczyki i pierścionek, biżuterię możecie podziwiać na zdjęciach poniżej lub odwiedzając sklep  Zielony Kot.








Udanego poniedziałku!


Share:  

11 komentarzy:

  1. Ja niestety weekend spędziłam nad przepisywaniem notatek, bo czekają mnie w najbliższych dnia kolokwia, więc trzeba się jakoś przygotować:)
    Biżuteria śliczna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam pudełeczka i ich zawartość - o wiele bardziej fascynują mnie Twoje PIĘKNE OCZY !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię, sama mam identycznie...
    Mój poniedziałek minął całkiem dobrze, myślałam że będzie gorzej :D Przepiękna filiżaneczka, osobiście mam bzika na punkcie różnych dodatków <3 Pierścionek i kolczyki również bardzo ładne, sama sobie wybierałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz oglądałam biżuterie z tego sklepu i zawsze znajdowałam coś co mnie wprawiło w zachwyt, więc i ten pierścionek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAKIE DŁUGIE RZĘSY! :o - to moja pierwsze spostrzeżenie, dopiero potem pierścionek i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże ! Jak mnie tu dawno nie było :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny! zapraszam na rozdanie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy? Niesamowite! Ale te nogi!:))

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)