poniedziałek, 7 listopada 2011

Versace for H&M


Witajcie po tygodniowej przerwie! Moja nieobecność była spowodowana przede wszystkim przeprowadzą i brakiem internetu. Teraz muszę nadrobić ten czas, co będzie przyjemnością;-).

Chciałam Wam przypomnieć, że już 17 listopada do sieci H&M wchodzi kolekcja Versace. Przyznam, że projekty są dość specyficzne i chyba niekoniecznie mi się podobają;-). Jest dużo przepychu, połyskujących materiałów i wzorów - co jest jak najbardziej na topie, jednak do mnie nie przemawia. 

Zobaczcie na co będziemy mogli polować od 17 listopada...



Spodobało Wam się coś? Mnie się najbardziej podoba sukienka w lewym górnym rogu;-). Chętnie zobaczę kolekcję na żywo. Jeśli chcecie zobaczyć więcej to musicie odwiedzić stronę internetową H&M.


Share:  

4 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to wszystko to kwintesencja Versace, wszystko co charakterystyczne dla marki skumulowane :)
    czarny top za 229 i ramoneska za 999 jejku <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również nie wszystko się podoba z tej kolekcji, a szczególnie te CENY ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie dla mnie :) Nastolatka sie nie zna :D

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)