czwartek, 20 października 2011

,

Piękne włosy - Florame



Witajcie! Jakiś czas temu pisałam o pielęgnacji ust...a dziś przyszła kolej na pielęgnację włosów ;-). Jak mogliście zaobserwować na zdjęciach mam długie, a nawet bardzo długie włosy. Tradycja noszenia długich włosów w mojej rodzinie jest bardzo długa... Jednak ja należę do tych najbardziej wytrwałych. Obecnie moje włosy nie są tak długie jak kiedyś. Jakiś czas temu odwiedziłam fryzjera i obecnie sięgają tak nieco za łokcie, kiedyś mogłam się pochwalić znacznie dłuższymi.

Staram się dbać o włosy, tak jak mogę. Bardzo zależy mi na tym żeby były zdrowe i lśniące. Poniżej przedstawię proste zasady pielęgnacji włosów, które stosuję. Zawszę myję włosy dwukrotnie, przed nałożeniem odżywki osuszam je ręcznikiem i dopiero wtedy nakładam odżywkę. Trzymam ją parę minut i następnie spłukuję. Pomimo tego, że moje włosy są proste, to często je prostuję. Prostownice używam tylko na suchych włosach, nigdy nie na wilgotnych! Bardzo rzadko używam suszarki do włosów, staram, się, żeby włosy po umyciu wyschły naturalnie. Jednak czasem jak nie mam wyboru, to suszę włosy tylko u nasady, nigdy nie końcówki, żeby ich nie przesuszać. Szczotkuję włosy dwa razy dziennie, pomaga mi w tym szczotka z włosia naturalnego, która jest bardzo delikatna i nie szarpie włosów. Na noc włosy związuję w warkocz, aby nie wycierały się o poduszkę. Nie używam kosmetyków do modelowania włosów, ani ich nie farbuję. Sporadycznie używam lakieru do włosów.

Ostatnio miałam przyjemność przetestować całkiem fajny szampon do włosów firmy Florame, bardzo dziękuję Firmie Florame za taką możliwość. Zanim jednak przejdę do oceny produktu, to parę słów o Firmie. 


Firma Florame specjalizuje się w kosmetykach BIO i olejkach eterycznych. W ich produktach znajdziemy tylko naturalne składniki, przez co odznaczają się one najwyższą jakością. Firma posiada certyfikat ECOCERT, który jest gwarancją tego, że 95 % składników kosmetyków jest pochodzenia naturalnego, a jedyne 5 % pochodzenia syntetycznego. Więcej o Florame możecie dowiedzieć się odwiedzając http://sklep.florame.com.pl/


Florame Szampon Intensywny Połysk


Od  Producenta:

Naukowcy z Florame stworzyli ekskluzywną kompozycję organicznych olejków eterycznych z cytryny, słodkichpomarańczy oraz ylang-ylang, które stymulują i tonizują włókno włosa. Ta naturalna formuła pozwala na delikatne mycie włosów tak często, jak jest to potrzebne.

  • Pozwala na łagodne mycie włosów tak często, jak tylko jest to potrzebne.
  • Pożegnaj się z matowymi włosami! Od teraz staną się one błyszczące, miękkie i jedwabiste.
  • Z czasem nie będziesz musiał/a myć ich tak często.
Skład: Aqua (Water), Ammonium lauryl sulfate, Lavandula angustifolia (Lavender)flower water*, Cocamidopropyl betaine, Decyl glucoside, Caprylyl / capryl glucoside, Glycerin, Citrus aurantium dulcis (Orange) peel oil *, Citrus medica limonum (Lemon) peel oil*,  Cananga odorata (ylang ylang)* flower oil, Yogurt powder, Inulin, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Parfum (Fragrance), Limonene **, Linalool **, Benzyl benzoate **, Citral **, Benzyl salicylate **, Farnesol ** Geraniol **.


Moje odczucia:

Szampon jest dość gęstej konsystencji, żeby się dobrze pienił potrzebujemy troszkę większą ilość. Przyznaję, że drażni mnie nieco jego zapach, jest taki cytrusowy, jednak włosy po wysuszeniu pachną bardzo przyjemnie. Zdecydowanie zgadzam się z tym, że włosy po umyciu robią się miękkie i miłe w dotyku. Jeśli chodzi o połysk, to da się to zauważyć. Lepszy efekt pewnie da się uzyskać stosując szampon regularnie. Ja umyłam nim włosy trzy razy. Ogólnie szampon jest przystosowany do osób, które muszą myć włosy dość często. Jest wydajny.

Podoba mi się to, że produkt jest przyjazny środowisku. Nie tylko z tego względu, że ma naturalny skład, ale też dlatego, że produkty Firmy Florame nie są testowane na zwierzętach. Szampon nie zawiera żadnych barwników czy zapachów syntetycznych. Co za tym idzie, lepiej wpływa na kondycję włosa. 


Cena:

250 ml - 55,01 zł
500 ml - 79 zł

Więcej na temat szamponu, możecie dowiedzieć się pod tym adresem http://sklep.florame.com.pl/product/Szampon-Intensywny-Polysk-250ml,018174
 
 
Share:  

7 komentarzy:

  1. wystawiłam trochę rzeczy na sprzedaż w stanie bdb, może masz na coś ochotę :>? Wszystko od 5zł!

    link w notce ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. I think your blog is very nice cause it has a bit of everything, advices on make up, fashion and food, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ja myję włosy codziennie, bo nie mogę ich znieść na drugi dzień, mimo że nie wyglądają na tłuste, ja nie potrafię ich nie umyć, więc przydałby mi się taki szampon, ale ta cena... kosmos. Dokąd miałaś wcześniej włosy? :) Jak byłam mała chciałam mieć do kostek :D jakoś nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Ci kochana,tak,bawiłam się świetnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,ze taka cena wysoka ;< . pieknie zawsze na zdjeciach wychodzisz, sliczna dziewczyna z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)