wtorek, 11 października 2011

,

Pencil Skirt



Witajcie po krótkiej przerwie! Przez ostatnie dwa tygodnie miałam mały młyn;-). Związany między innymi ze zmianami w moim życiu jak i Ślubem Mojej Siostrzyczki;-). Już sytuacja się unormowała. Moja Siostra jest już mężatką;-). Oczywiście nie mogło zabraknąć ekscesów takich jak ukąszenie pająka i choroba Panny Młodej. Zmuszona byłam przejąć obowiązki organizacyjne. Teraz niestety mnie dopadło przeziębienie, mam nadzieję, że nie potrwa zbyt długo;-). 

Jak zauważyliście dokonałam małych zmian na blogu, jednak to jeszcze nie wszystko co chciałabym zmienić Trochę wiąże się z tym pracy, ponieważ muszę pozmieniać wielkość wyświetlanych zdjęć we wszystkich postach...a mam ich ponad setkę. Jak podobają się Wam dotychczasowe zmiany? Mam nadzieję, że jesteście na tak!

Jakiś czas temu udało mi się wygrać u Magdy na blogu My Own Desires  przepiękne buty. 

http://my-own-desires.blogspot.com/2011/09/konkurs.html

Dziś prezentuję Wam stylizacje z nimi;-). 







Co tam u Was? Mam nadzieję, że wszystko w porządku i że szybko nadrobię swoje zaległości. Buziaki:*


Share:  

24 komentarze:

  1. wow, jak tu pięknie! dawno mnie nie było, super wygląd bloga! no i wyglądasz ślicznie, chudzielcu!

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie wyglądasz! :))) cudowne buty :))
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a i zapomniałam dodać - świetny nagłówek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa wygralas buty ale super sa a wygodne?? bo nei wygladaja hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Jakie ty masz piękne nogi :D

    Jeśli ta spódnica jest z reserved to już wiem gdzie wybiorę sie w tym tygodniu! koniecznie! od kilku miesiecy szukam idealnej ołówkowej spodnicy o długości ZA KOLANO, na próżno, a ta jest fantastyczna!

    No a buty nieziemskie :D
    SUPER!

    H.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie! <3 :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne buty, no i oczywiście Ty jesteś przepiękna :) Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty, zazdroszczę! mi jeszcze nigdy nie udało się nic wygrać ;<
    wracaj szybko do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaa rzeczywiście buty są relacyjne !! Cudnie w nich wyglądasz !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh to przez to studenckie życie, staram się palić tylko rano do kawy, ale różnie to wychodzi ;/ :P
    jej, a link się nie wczytuje? bo wydawało mi się że nie trzeba mieć tam konta, wystarczy kliknąć 'like'

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,szpilki cudne, ja takich nigdy nie założę,mam 176 cm wzrostu;-)No i ze względu na kregosłup..Poza tym śliczna kobieta z Ciebie, figura jak u modelki i cudne włosy:-)pozdrawiam
    P.s Życzę zdrowia,niech przeziębienia cię omijaja:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że już wróciłaś! :) Przyniosłaś ze sobą bardzo ciekawe zmiany, szczególnie podoba mi się nowy nagłówek :) Masz cuuudny pokoik !

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ślicznie wyglądasz :) buty genialne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tych butach :)
    Masz piękny nagłówek :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne BUTY!!

    Zapraszam na mojego nowego bloga http://lilianaablog.blogspot.com/ :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny naglowek;) fantastycznie wygladasz, kocham Twoje wlosy ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahha nawet :p
    a Ty gdzie sie po hotelach szlajasz :p

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo jaaaa.... obłęd!!
    totalna klasa i seksapil !!!
    mega mi się podoba!
    spódnica leży idealnie na Tobie, podkreśla piękną, kształtną figurę a wysokie obcasy sprawiają, że nogi są jeszcze bardzziej długie!!
    dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie!! ahhh te Twoje włosy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne buty i świetnie dobrałaś resztę stroju :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna te rajstopki u jeeeeeeee cudna

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)