sobota, 29 października 2011

,

Kolczyki w roli głównej


Cześć! Od jakiegoś czasu możecie zaobserwować logo sklepu Zielony Kot na moim blogu. To nie bez powodu, ponieważ rozpoczęłam z nimi współpracę. W tej notce prezentuję outfit wraz z kolczykami z tego sklepu, które polubiłam od pierwszego wejrzenia. Więcej biżuterii możecie zobaczyć na stronie internetowej sklepu  Zielony Kot lub w moim poście.


Od Firmy Zielony Kot otrzymałam trzy pudełeczka, póki co zdradzę, co się znajduje w jednym z nich.Są to te oto kolczyki:









    Na ogół moje outfity są w takich przygaszonych kolorach. Kolor czerwony to jedyny żywszy odcień, który toleruję;-). Chętnie zakładam sukienki czy bluzki w tym kolorze. 

    W następnym razem zdradzę Wam, co znajduję się w dwóch pozostałych pudełeczkach.




    Share:  

    10 komentarzy:

    1. No sa przepiekne!!! a tobie do twarzy w czerwonym love it!!!!

      OdpowiedzUsuń
    2. Ślicznie wyglądasz :*
      Bardzo ładne kolczyki, gratuluję współpracy ! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. jak dodałaś facebooka żeby lubimy np tą notkę ?

      obserwujemy ?
      + jeśli tak to liczę na odwiedziny z tego tytułu . Bo ja to robie ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. ja za to nie lubię czerwieni, co innego kiedy widzę ją na kimś, ale sama nie mogę się przemóc by założyć co czerwonego ;) ewentualnie odcień bordo lub czerwonego wina.
      sliczne te kolczyki :)

      OdpowiedzUsuń
    5. bardzo ładne :)) pasują do Ciebie idealnie :D

      OdpowiedzUsuń
    6. świetne kolczyki

      zapraszam na konkurs
      http://theshortblackdress.blogspot.com/
      xoxo

      OdpowiedzUsuń

    A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)