czwartek, 13 października 2011

,

Carmex


Witajcie! Co tam u Was? Ja odczuwam, że z każdym dniem na dworze jest coraz zimniej....prawie udało mi się zwalczyć przeziębienie, został tylko ból gardła, albo aż;-).  W związku z tym, że temperatura idzie coraz niżej to dziś o ochronie Naszych ust.

Usta pełnią wieloraką funkcje, nie tylko pomagają przyjmować Nam napoje i posiłki, ale także odpowiadają za mimikę. To właśnie z ust możemy odczytać nastrój i dowiedzieć się wiele o właścicielu, szczególnie w późniejszym wieku, kiedy zobaczymy jak się układają zmarszczki wokół nich. Usta wiele mówią o człowieku, dlatego należy o nie dbać.

Usta pokryte są tak zwaną czerwienią wargową, jest to bardzo delikatna tkanka nabłonka, która w przeciwieństwie do skóry nie ulega rogowaceniu. Usta są bardzo unerwione i z tego względu najbardziej czułe na dotyk. Pod warstwą nabłonka i tkanki znajdują się mięśnie, które odpowiadają za ruchu warg czy opadaniu kącików. 

Jest wiele metod i sposobów, które pomogą Nam zadbać o Nasze usta. Wieczorem możemy nasze usta delikatnie masować szczoteczką do zębów z miękkiego włosia, dzięki temu usta nabiorą ładnego i bardziej intensywnego koloru.

http://www.pytamsie.pl
Na usta możemy codziennie nakładać cienką warstwę miodu i pozostawiać go na naszych wargach przez 15 minut. Potem nadmiar miodu można śmiało zlizać. Ten zabieg szczególnie pomoże osobom, które mają przesuszone i spierzchnięte usta. Miód je odżywi i nawilży. 

Osoby, które są mniej wymagające, albo raczej mało cierpliwe mogą sięgnąć po gotowe preparaty do ust.




Firma Carmex oferuje preparaty do pielęgnacji usta w tubce, sztyfcie lub w słoiczku. Produkty cieszą się dużo popularnością, od ponad 10 lat tym produktom przyznaje się pierwsze miejsce w USA. Co więcej stosują je gwiazdy i specjaliści od makijażu na całym świecie.

Pierwszy słoiczek balsamu Carmex powstał w 1937 roku, wynalazł go Alfred Woelbing, który cierpiał z powodu spierzchniętych i popękanych ust. Do dziś Firma jest prowadzona przez rodzinę Woelbing'a.

Teraz zobaczmy co obiecuje Nam producent:




Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie mrowienia dające znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta. 

Stosowanie: Nałożyć obficie tak często, jak jest to konieczne. Nałożyć ponownie po jedzeniu i piciu. Szczególnie wskazane jest użycie przed i po oddziaływaniu słońca, wiatru lub niskich temperatur. W celu odbudowy i utrzymania nawilżenia, należy stosować przed i po nałożeniu pomadki do ust u po pływaniu.

Składniki: Petrolatum, Lanolin, Ethyhexyl Methoxycinnamate, Flavor, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Benzophenone - 3, Paraffinum Liquidum, Camphor, Menthol, Vanillin, Oxybenzone. 

 Po nałożeniu balsamu Carmex na ustach czujemy delikatne mrowienie i chłodek, to dzięki Mentolowi. Balsam jest bardzo tłusty, ładnie pachnie i dobrze nawilża usta. Tubka jest dostępna o klasycznym zapachu jak i wiśni czy truskawki. Ja miałam okazję wypróbować truskawkową. Zapach naprawdę przyjemny. Jedyny minus to taki, że w smaku jest niedobry,, ale balsam nie jest do jedzenia:-).

Substancja w nim zawarta jaką jest Petrolatum, to nic innego jak wazelina, która leczy uszkodzenia i zmniejsza suchość ust.  Dodatkowa balsam Carmex został wzbogacony o Oxybenzone, jest to substancja, którą zawierają kremy do opalania, filtrująca promieniowanie UVA UVB. Balsam jest z filtrem 15, który chroni usta przed poparzeniem i starzeniem się. 

Cieszę się, że miałam okazję wypróbować ten balsam i jestem pewna, że nie zabraknie go tej zimy w mojej torebce. 

Cena ok. 8 - 9 zł za 10 g

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o produktach do pielęgnacji ust Carmex, to odsyłam Was na stronę internetową http://www.facebook.com/CarmexPolska

Pozdrawiam;-)



Share:  

11 komentarzy:

  1. no proszę, chyba sama się zaopatrzę w taki balsam. moje usta podczas zimy są nieznośne i straszliwie pękają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie otrzymałam Carmex :)) uwielbiam je ! to chyba najlepsze balsamy do ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi.. regards from indonesia. please come my music site.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny nowy nagłówek!<3
    ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Carmex! :D nic tak nie pomaga na moje popękane usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swietny naglowek!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania swietne botki! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi sie podoba twoj naglowek<3
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. balsam daje sobie radę również z różnymi niedoskonałościami. Znam osobę, która po jego nałożeniu pozbyła się opryszczki :)Ja mam, bodajże wiśniowy, jeśli dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie balsamy tej firmy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)