czwartek, 15 września 2011

Zielony Kot


Cześć Kochani! Wiecie jak bardzo kocham biżuterię? Mam szmergla na jej punkcie;-). Należę do osób, które chyba bardziej kolekcjonują niż noszą. W swojej skromnej kolekcji mam takie błyskotki, które po prostu kocham i mój dzień bez nich jest mniej udany jak z nimi :D.

Chciałam Wam pokazać ofertę sklepu Zielony Kot. Osoby, które mieszkają w Warszawie, Żywcu czy w Bielsku - Białej mogą dokonać zakupu bezpośrednio w sklepie. Dla tych, którzy nie mają bezpośrednio dostępu mogą mogą zaopatrzyć się w produkty Zielony Kot w sklepie internetowym http://www.zielonykot.pl W ofercie sklepu znajduje się zarówno biżuteria sztuczna jak i ta wykonana z metali szlachetnych - tytan czy srebro. Osoby które lubią biżuterię z surowców naturalnych na pewno też znajdą coś dla siebie. Poniżej piękne błyskotki, które wpadły mi w oko. 

Naszyjniki: 


Bransoletki:


Kolczyki i pierścionki: 


Ozdoby do włosów:


Prawda, że cudne? Wiele, wiele więcej na stronie http://www.zielonykot.pl/

Jak widzicie ceny są naprawdę różne, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Cena jest uzależniona od materiału z jakiego jest wykonany dany element.

Pozdrawiam:*


Share:  

21 komentarzy:

  1. Śliczną mają biżuterię :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... Bizuteria :D Chyba, jak większość kobiet, jestem taką sroką, że chciałabym miec to wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne :) ja też kolekcjonuje i mam tego tyle, że mi sie wysypuje z szuflady :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się barrrdzo podoba ta biżuteria, także z nimi współpracuję :) a spódniczka została zwężona, ale była na mnie sporo za duża, bardzo odstawała w pasie ;p ale teraz leży jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście , że wziełam udział :) KOcham biżuterię ale nie mam jej dużo a bransoletka jest urocza :)
    Znam tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletkiiiiiii <3 sa piekne i pierscionki!! ja lubie duperelki ale jestem bardzo przywiazana do lancuszka i kolczykow ktore dostalam ok 17 lat temu i ciezko mi sie je sciaga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki - przepiekne ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne. nie lubię nosić takiej biżuterii, ale doceniam i podziwiam sztukę tworzenia :))

    bardzo, bardzo ładne rzeczy !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria zwłaszcza te bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. również zbieram na nowe ale na wiosenna kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dziękuję za trzymanie kciuków! Jestem już po egzaminie, więc wracam na łono blogosfery. Jeżeli chodzi o ten sklep to słyszałam o nim, ale nie sprawdzałam jego asortymentu, ale muszę to nadrobić, bo niektóre rzeczy wyglądają naprawdę bardzo kusząco!
    P.S. Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę Cię w kreacji na ślub siostry. Na pewno świetnie radzisz sobie z dopinaniem spraw z nim związanych!

    Buziaki! Jeszcze raz dziękuję za kciuki i wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te naszyjniki - muszę zajrzeć do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaahh jakie to piękne ! <3


    www.bunchofsparkles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju świetna biżuteria!
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna..może coś kupię :)

    zajrzyj do mnie w wolnej chwili :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawde śliczna biżuteria , no i ceny różne wiec każdy znajdzie coś dla siebie :) naprawde wiekszosc mi sie podoba :) No ale co poradze,że taka sroka ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że Zielony Kot staje się coraz bardziej popularny. Może niedługo powstanie więcej sklepów ;)

    Pierścionki -> drugi rząd -> trzy ostanie - CUDO!
    Ozdoby do włosów też świetne, lecz nie każdemu one pasują, niestety..

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje :* ciężko z tym fb :) piękna biżuteria!! hehe podejrzewam, że wybiorę się nie długo do sklepu jak będę miała pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza obroza swietna, choc zastanawia mnie czy cny są porównywalne do bransoletek, bo te bransoletki widziałam identyczne parokrotnie tańsze.

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)