piątek, 23 września 2011

Zgrabna Sylwetka


Witajcie! Co tam u Was? U mnie wszystko w porządku. Mam dla Was pewną informację - wybieram się na trochę do Poznania, z czego się bardzo cieszę. Mam trochę spraw do załatwienia. Nie wiem jak będzie z dostępem do internetu, ale ustawiłam już, żeby posty dodawały się automatycznie o wyznaczonej przeze mnie godzinie. Mam nadzieję, że to zadziała i będziecie chętnie tu zaglądać:D. Teraz przejdźmy do tematu posta - Zgrabna Sylwetka.

Jak zobaczyłam sukienkę Kate Winslet, to od razu się w niej zakochałam! Uwielbiam takie dopasowane kreacje, które podkreślają Naszą figurę. Należę do osób szczupłych i staram się zawsze dobierać dopasowane kroje, nie wiem czym to jest spowodowane;). 




Sukienka prezentuje się bosko;-). Dzięki czarnemu tułowi i bokom Kate ma zgrabną sylwetkę. Po zobaczeniu tej sukienki zaczęłam coś wyszukiwać w internecie i znalazłam coś, co troszkę krojem przypomina tą kreację. W sklepie internetowym http://www.asos.com znalazłam sukienki z czarnymi bokami. 










Która Wam się podoba? Ja nie ukrywam, że urzekła mnie sukienka nr jeden;D. W Stradivariusie są dostępne legginsy z czarnymi bokami, możecie je zobaczyć poniżej. 






Dodatkowo mogę Wam polecić filmik Eweliny Rydzińskiej, która w Dzień Dobry TVN pokazywała jak oszukać kilogramy. Filmik możecie zobaczyć pod tym linkiem http://dziendobry.tvn.pl/video/jak-oszukac-kilogramy,109,newest,13014.html





Pozdrawiam:*:*:*






Share:  

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Kate!!! Jak dla mnie to ona zawsze wygląda idealnie, choć wiem, że kiedys tak nie było:)
    Ja niestety nie należe do osób szczupłych, więc nie moge sobie pozwolić na takie dopasowane kreacje, ale zresztą ja wolę takie luźniejsze i " za duże" rzeczy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi jakos nei przypadla ta sukiena jakos tak mi sportowo wyglada hehe niewiem sama ale te z asos sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)