wtorek, 13 września 2011

Tost inaczej...


Witajcie! Co tam u Was? U mnie troszkę nerwowo, bo niebawem ślub mojej siostry i jest mnóstwo spraw do dopilnowania, także mam zajęcie;-). Kreację mam już przygotowaną i na pewno się w niej Wam pokażę.

Chciałam Wam zaprezentować przepis na tosty, ale nie takie tradycyjne;-). Przepis otrzymałam od swojej przyjaciółki, dokonałam w nim drobnych modyfikacji;-). Wypróbujcie go, bo tosty smakują pysznie. Polecam:-).

Proporcja składników zależy od ilości tostów.

Składniki:

  • chleb tostowy,
  • keczup, 
  • kostka czosnkowa Knorr,
  • oliwa,
  • ser mozzarella,
  • ser pleśniowy,
  • tarty ser żółty,
  • bułka tarta
  • jajka
  • przyprawy: papryka słodka, bazylia, oregano, sól i pieprz.
Wykonanie:
Dowolną ilość keczupy nakładamy do miseczki (robię to na oko) do tego dodajemy odrobinę oliwy i kostkę czosnkową. Całość mieszamy i smarujemy tosty, z dwóch stron. Tosty można robić z samą mozzarellą, ale i też z serem pleśniowy. Zależy co kto lubi. Na tost nakładamy dwa plasterki mozzarelli i jeden plasterek sera pleśniowego. Kanapkę zamykamy i odcinamy brzegi chleba. Przygotowujemy panierkę w której maczamy tosty i smażymy na patelni z olejem, tak długo aż się zarumienią. Panierka to: bułka tarka, szczypta soli i pieprzu, odrobina papryki, bazylii i oczywiście starty ser żółty. Tost maczamy najpierw w rozkłóconym jajku, a potem w panierce. Jak to piszę to czuję w ustach smak ciągnącego się sera...

Smacznego!


Skusicie się? 


Share:  

22 komentarze:

  1. Skusimy, skusimy...! Mój chłopak będzie wniebowzięty...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój chłopak mawia, że mam w zwyczaju jeść keczup z frytkami, a nie frytki z keczupem, więc wszystko z tym sosem wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie wygląda muszę wypróbować przepis.

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu zawsze musisz mi smaka narobic na wieczor ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sie wlasnie zastanawialam co by tu zjesc... na widok samych zdjec pociekla mi slinka i problem rozwiazany!! Mniam, mniam

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm zjadłabym takie posty;)
    zapraszam do obserwacji mich postów.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe i na pewno smaczne, ale jaka bomba kaloryczna :P czekam na outfit weselny! ja też mam wesele i to w ten weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. booooooze ! ale masz piekne włosy ! smaczny blog : - zgłodniałam , obserwuuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm wygląda baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielnbiam takie tosty! są przepyszne :D dziękuję za przepis, na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm, wygląda przepysznie :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow nie dość, że wyglądają bosko, to jeszcze są to inne (ciekawsze) tosty niż wszystkie te tradycyjne. Bardzo ciekawy post więcej takich:D Kochana zainspirowałaś mnie:**

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają pysznie :)) z chęcią kiedyś spróbuje, bo uwielbiam tosty pod każdą postacią :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze tego ślubu;) Chętnie bym się pobawiła na weselu. Takie imprezy są najlepsze;) A co do przepisu to warto go wypróbować. ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny przepis - tosty wyglądają niesamowicie ! jeśli nie dziś - to jutro na pewno takie zrobię !!! aż ślinka leci ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  16. łoo ile rodzajów sera ^^. na pewno sie skusze, lubie takie wynalazki! Co do ślubu siostry to gratuluje i czekam na odświętny outfit ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć. Wróciłam do pisania blooga i przepraszam , że tak długo tu nie zagldałam. Zapraszam do siebie :)


    Ps Pycha ! :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)