piątek, 9 września 2011

,

Pepitka


Witajcie Kochani! Chciałam podziękować osobą, które chętnie wzięły udział w Rozdaniu i zaprosić te, które jeszcze się wahają :-). 

Przyznaję, że jest mi smutno, że skończyło się już lato. Wczoraj pogoda zmusiła mnie do wyciągnięcia kurtki z szafy brr... Żal mi, że już nie będę mogła oglądać na Waszych blogach tych wakacyjnych stylizacji. U mnie dziś jest zdecydowanie jesiennie. Prezentuję sukienkę tak zwaną pepitkę, którą uwielbiam <3. Jest w sam raz na chłodne dni, bo ma naprawdę gruby materiał i w niej nie marznę. Sukienkę kupiłam jakieś 2 lata temu, ale cieszy mnie fakt, że w tym sezonie pepitka jest łatwo dostępna (np. Bialcon czy Asos).







  • Kurtka Dan Hen
  • Sukienka Miejscowy Butik
  • Koszulka H&M
  • Teczka
  • Kozaki
  • Okulary Glitter


Share:  

18 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja zdjęciowa, jesteś bardzo fotogeniczna.Kocham pepitkę :) Kurczę, ja też smucę się z powodu kończącego się lata... nie chce zimy..

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ta pierwsza fota jak z magazynu! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia ! :) Na tym pierwszym wyglądasz jak gwiazda, która za chwilę ustanie na czerwonym dywanie ! :)
    Ponad to bardzo ciekawy outfit, jak widać przy każdej porze roku można wyglądać zniewalająco ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna, urocza i kobieca jak zawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale foty!!! jak gwiazda !!! :DD
    mega mi się podoba :D

    naprawdę foty mega :D sukienka pięknie na Tobie leży !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zdjęcia :)wyglądasz jak bizneswomen! Pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł na sesję! bardzo ładnie wyglądasz!: )

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  8. pepitka jest ponadczasowa, bardzo podoba mi się połączenie z kurtką z futrzanym kołnierzykiem :) wyglądasz jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  9. super sesja! wyglądasz jak gwiazda firmowa i masz cudny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka! Uwielbiam pepitkę! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest genialne :)
    Postaram się wykonać jakąś ilustrację z motylkiem :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjecia, takie klimatyczne ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. niejedna kobieta zazdrosci urody, smaku i stylu ;-

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)