wtorek, 27 września 2011

Kuchnia w 15 minut - Spaghetti



Witajcie! Co tam u Was? Wybaczcie mi moją małą aktywności, ale jestem poza domem i nie mogę oddać się blogowaniu w takim stopniu jak bym chciała. 

Dziś przedstawię Wam jak zrobić obiad w 15 minut;-).



Składniki:
  • 0,5 kg mięsa mielonego np. z szynki,
  • 0,5 kg makaronu do spaghetti,
  • papryka czerwona,
  • oliwa
  • ser żółty w wiórkach,
  • pomidory w kartoniku Pudliszki
  • bazylia, oregano,
  • sól i pieprz
Wykonanie:
Makaron przygotowujemy zgodnie z opisem na opakowaniu. Mięsko wrzucamy na rozgrzaną patelnię z olejem i je smażymy. Można je troszkę przyprawić solą i pieprzem. Paprykę kroimy w kostkę i wrzucamy do naszego mięsa wraz z pomidorami z kartonika. Całość dusimy jakieś 5 minut pod przykryciem. Następnie przyprawiamy i dodajemy dużo bazylii i oregano. Pozostawiamy jeszcze chwilę na ogniu. Podajemy z makaronem, a całość posypujemy wiórkami sera żółtego.

Jest to przepis dla osób zapracowanych i niemających czasu;-). 



Share:  

12 komentarzy:

  1. uwielbiam spaghetti <3 smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam spaghetti i często robię, bo to właśnie potrawa, na którą nie trzeba poświęcić pół dnia :) to Twoje wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne Spaghetti mmm mogłabym jeść je codziennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spaghetti :D Wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnaim !!! Zawsze zachęcisz mnie do przeniesienia się do kuchni ... tym razem na 15 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez uwielbiam spaghetti!!!!!! kocham wrecz jutro robie hehe :) sorrka ze mnei tak dlugo nie bylo ale w szczecinie rzebywalam i mialam mnustwo spraw na glowie zero blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyrzucam mięso i danie będzie gotowe w 11 minut ;))
    jak tylko poczuję się na siłach (jestem chora) podziałam coś w kuchni.

    ps. gratuluję wygranej w rozdaniu, gdzieś mi się rzuciłaś w oczy ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Kochana ! Nigdzie nie widziałam bardziej apetycznego spaghetti od tego na Twoim blogu :) Jeżeli już założysz własną restaurację ze swoimi smakołykami, to będę stała pierwsza w kolejce aby ich skosztować ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. obudziłaś we mnie GŁÓD! nie wybaczę Ci tego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obudziłaś we mnie głód! :) nie wybaczę Ci tego!!!

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)