niedziela, 18 września 2011

Knedle ze śliwką


Witajcie Kochani! Chciałabym osłodzić Wam dziś niedzielę Knedlami ze Śliwkami :-). Są to knedle nie takie tradycyjne jak te gotowane w wodzie tylko pieczone w głębokim oleju.


Lubicie Knedle prawda?

Składniki:
  • 15 dag twarogu,
  • 12 łyżek mleka,
  • 10 łyżek oleju + olej do pieczenia,
  • 8 dag cukru,
  • cukier waniliowy,
  • szczypta soli,
  • 30 dag mąki,
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia.
  • 0,5 kg śliwek.
Wykonanie:

Wszystkie produkty zmiksować, następnie ugnieść ciasto. Odrywać ciasto po kawałku, formować na knedle, dodając do środka śliwkę i troszkę cukru. Piec w głębokim oleju aż do zarumienienia. W trakcie pieczenia należy nasze knedle przewracać, żeby z każdej strony były złociste.

 

Miłego wieczorku:*:*:*

Share:  

18 komentarzy:

  1. Nigdy w życiu knedli nie jadłam o.O to dziwne, bo wyglądają pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają;D mmm kurcze, a ja jestem na diecie:( oj kusisz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam knedle ale takich jak Twoje to jeszcze nie jadłam;) ale wyglądają apetycznie;) Pozdrawiam;)Ja uwielbiam knedle ale takich jak Twoje to jeszcze nie jadłam;) ale wyglądają apetycznie;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to się kroi? Bo jak to do buzi zmieścić? :D Ja obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepysznie - narobiłaś mi smaka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, pychotka !! Ale za to jaka tucząca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo ale mi smaka narobiłaś :) wyglądają bardzo apetycznie - muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, nigdy nie jadłam knedli ;)) koniecznie muszę spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Knedliczki, mniaaaam.
    Serdecznie zapraszam do mnie na giveaway- do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym z ubraniami (wysyłkę pokrywa sklep :))

    OdpowiedzUsuń
  10. WYGRAŁAŚ W KONKURSIE, szczegóły u mnie na blogu:

    www.diane-style.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Paweł bardzo lubi knedle, także pewnie wykorzystam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniammmmmmmmmmm UWIELBIAM !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają smakowicie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jak to smacznie Wygląda !!!
    Aż,Ślinka mi cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)