czwartek, 29 września 2011

,

Benefit


Cześć Kochani! Cieszy mnie bardzo fakt, że lato się troszkę przedłużyło;-), to chyba rewanż za te deszczowe i zimne dni w lecie. Będąc w Poznaniu korzystam z chwil i buszuję troszkę po sklepach;-). Mój ostatni łup to maskara Benefit.


Maskara Beyond ma za zadanie wydłużać, pogrubiać i podkręcać rzęsy. Dodatkowo nadaje połysk rzęsom. Na zdjęciu poniżej możecie zauważyć, że ma silikonową szczoteczkę. Przyznaję, że nie jestem fanką takich, ale po pomalowaniu rzęs w Sephorze, wiedziałam, że ta maskara musi być moja - i tak się stało. 


Co tu dużo mówić, zobaczcie sami ten efekt;-). Na dwóch pierwszych zdjęciach nie mam pomalowanych rzęs, a na dwóch kolejnych maskarą Beyond.






Póki co jestem zachwycona tą maskarą. Na razie nic nie wiem o jej wydajności i o tym jak szybko wysycha.;-). Maskarę firmy Benefit możecie dostać w Sephorze za 95 zł.

Chciałabym polecić Wam  fajny blog - http://blogmakijaz.pl/ Jest to blog Sephory, na którym profesjonaliści pokazują sztuczki i triki makijażowe. Można się czegoś nauczyć;-).

Pozdrawiam:*

Share:  

9 komentarzy:

  1. ogólnie bez malowania masz ładne długie i podkręcone rzęsy.. (myślałam że są pomalowane) pozdrawiam i zapraszam do rozdania i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Benefit zawsze mnie kuszą, ale cena troszkę odstrasza, jednak moje rzęsy są bardzo problemowe i muszę mieć dobrą maskarę, bo inaczej jak pomaluje czymś kiepskim to nie widać, że mam rzęsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tusz :)
    masz cudowne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Przede wszystkim przepraszam, że tak długo nie zaglądałam :) Maskara wygląda super, bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co się z Tobą dzieje? :*

    Masz śliczne rzęsy !

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW niezły efekt! ale z tego, co widać, to naturalne rzęsy masz bardzo ładne, więc niewiele trzeba, aly je upiększyć :)!

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)