poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Look A - Like



Witajcie! Pomimo mojego zmęczenia postanowiłam coś tu nagryzmolić. Chętnie poznam wasze zdanie na temat podróbek.

Czy chętnie kupujecie podróbki? Przyznam Wam się, że ja tego nie robię. Wychodzę z takiego założenia, że wolę kupić coś naprawdę tańszego, ale markowego niż bawić się w kupowanie podróbek. Kupowanie tego typu rzeczy jest moim zdaniem oszukiwanie siebie. Być może zdarzyło mi się kupić jakiś ciuch, buty czy coś z biżuterii co jest podrabiane na jakaś znaną markę. Mogło to mieć miejsce z tego względu, że coś naprawdę wpadło mi w oko i nie byłam tego świadoma, bo nie jestem w stanie śledzić wszystkich must have w modzie;-). Gdybym oglądałam nieustannie rzeczy, które chciałabym mieć, a na które mnie nie stać to chyba żyłabym na jawie:D.

Chodzi mi szczególnie o podróbki klasycznych rzeczy o których marzy każda kobieta. Do których możemy zaliczyć torbę Louis'a Vuitton'a czy Channel.

 

Powyższy model to Montorgueil GM za 1 030$
Na allegro torebkę z monogramem można mieć np. za 209 zł. 



Podróbkę torebki Chanel jaką ma Kim, można nabyć na allegro za jakieś 114 zł  

 

Ostatnio na http://stylowebutki.pl/ pojawiła się imitacja butów Jeffrey'a Campbella.

 

Buty kosztują 159 zł 
a oryginalne 159 $


Niesamowicie podobają mi się te buty, ale jakoś nie odważyłabym się na kupno ich imitacji ze względu na to, że są tak charakterystyczne. Pozostaje mi zbieranie pieniędzy;-). 
 
Jestem ciekawa co Wy o Tym myślicie?

Udanej nocki:*

Share:  

13 komentarzy:

  1. Ja jakoś specjalnie na to nie zwracam uwagi... wiesz, we Włoszech się mówi, że nie podróbką jest pierwsza rzecz wykonana w danym kroju. Kolejne (nawet jak są identyczne do tej pierwszej) są podróbkami ;)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie!
    PS: Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne torebki :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! ;*
    Super blog, zapraszam do mnie :P
    Pozdrawiam !

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. okk dam znać ;P
    ładne torebki i buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. co do butów Campbella, wydaje mi się że to nie podróbki lecz tylko inspirowane oryginałem, w sklepie nelly.de znalazłam bardzo podobne do modelu Foxy wood za 40 euro, natomiast oryginał kosztuje tak jak pisałaś 160 dolarów... wydaje mi się że w tych 'inspirowanych' butach nie ma nic złego, ale nigdy nie kupiłabym podróbki torby LV, wolałabym zbierać na nią kilka lat niż zadowolić się tańszym bublem :P wydaje mi się że oryginał sprawia że czujemy się wyjątkowe, a co nam po jakiejś taniej imitacji? to już nie to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja rozważam zakup podróbki Lity ;) Nie wydam tyle pieniędzy na buty, jeszcze nie teraz, a są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. I tu Cię zaskoczę znam osoby, które nienawidzą czekolady, dla mnie abstrakcja.
    Co do podróbek, lubię markowe ubrania nie ze względu na markę, czy możliwość pochwalenia się marką, ale po prostu za jakość która jest nieporównywalna z podróbkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne torebki chodź wole takie małe np.kopertki ; )) i też bardzo te buty mi się podobają ; ))





    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie, nie lubię podróbek, dlatego nawet na nie nie patrzę. Jeżeli mam już coś kupić, to zbieram kasę dotąd aż uzbieram i będę mogła pozwolić sobie na oryginał. Za butami Campbella też szaleję *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli coś mi się naprawdę spodoba, to kupię to. Nawet jeśli jest to podróbka, ale generalnie wolę oryginalne rzeczy, wiadomo =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te te torebki na zdjeciach to podróba ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestawione są zdjęcia oryginalnych torebek i podróbek ;-)

    OdpowiedzUsuń

A Ty?! Co o tym myślisz? - napisz :-)